پورسلمان: حضور هاشمی در وزارت ورزش را به فال نیک می‌گیریم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: حضور هاشمی در وزارت ورزش و جوانان رابه فال نیک می‌گیریم.

به گزارش ایرنا، علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی در حاشیه بازدید مسوولان ورزش کشور از اردوی تیم ملی شمشیربازی اظهار داشت: فدراسیون شمشیربازی هر امکانات و ابزاری داشته برای تیم در نظر گرفته است. در راستای آماده سازی اردوهای خوبی را در داشتیم و تشکر می کنیم.

وی افزود: انتظار داشتیم تیم سابر زنان هم اعزام شود اما با تصمیم ستاد بازی ها این اتفاق رخ نداد . هر چند با توجه به سطح و شرایط فنی تیم می توانیم انتظار داشته باشیم که در بازی های پیش رو نتایج خوبی کسب کنیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد: از ابتدای حضور در فدراسیون دغدغه ام تامین تجهیزات فنی است زیرا تجهیزات کنونی فرسوده شده است. اخیرا دستوری از فدراسیون جهانی گرفتم تا ٥ دستگاه وارد کنیم. حضور هاشمی را به فال نیک می گیریم و امیدوارم ازین ظرفیت استقاده کنیم و در تلاش هستیم تا تجهیزات فراهم شود.

وی گفت: در سفرها سعی می کنیم با حداقل‌ها اعزام کنیم و و مربیان هم با ورزشکاران به مسابقات بروند. کل کادر اجرایی ما ٥ نفر و ژاپنی ها ٥٠ نفر بودند و مشکلات ارز شرایط ما را سخت کرده و محدودیت اعزام سلب شده تا کادر کامل اعزام نشوند و سعی می کنیم در اعزام های مهم از کادر فنی تکمیل استفاده کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha