۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85226547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستانی خواستار تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین شد

قزوین - ایرنا - دبیر قرارگاه حفظ حقوق عامه در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای تکمیل و تجهیز ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان این شهر شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین،‌ حجت الاسلام سیدجمال حسینی روز سه شنبه در حاشیه بازدید سه ساعته از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان اظهار کرد: با توجه به توضیحات و گزارش جامع کارهای انجام شده از سوی مدیریت ورزش و جوانان استان،‌ مشاهده شد که در یک مدت زمان کوتاه و قبل از نخستین دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتبال،‌ تلاش های شبانه روزی و جهادی برای آماده سازی این مکان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین نیز همانند اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، فراجا و راهور بایستی همانند گذشته و برابر قانون نهایت همکاری و مساعدت را با اداره کل ورزش و نوجوانان داشته باشند تا بتوانیم هرچه سریع تر نواقص و کاستی‌ها را برطرف کرده و مراحل تجهیز و تکمیل ورزشگاه را سرعت ببخشیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ورزش در اسلام از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، تاکید کرد: بدون تردید ورزش و توسعه آن در برابر ناهنجاری های فردی و اجتماعی قدرت بازدارندگی داشته و می‌تواند از بروز جرایم و مفاسد دیگر پیشگیری کند.

دبیر قرارگاه حفظ حقوق عامه در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین یادآور شد: دادستانی قزوین در راستای تقویت روحیه نشاط اجتماعی در بین جوانان و همچنین تقویت و حمایت از متولیان ورزش در انجام وظایف و تکالیف مقرر قانونی از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha