۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85226639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سدهای کردستان ایمن‌سازی شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85226639
سدهای کردستان ایمن‌سازی شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان به سیستم‌های امنیتی تجهیز شدند.

آرش آریانژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ایمنی تأسیسات آبی و حفاظت فیزیکی سدها برای پیشگیری از مخاطرات است، اظهار کرد: فنس‌کشی، نصب دوربین مداربسته، افزایش تعداد نگهبان، تهیه بی‌سیم رادیویی، نصب تابلوهای هشداردهنده و اطلاع‌رسانی با استفاده از بستر سایت شرکت از جمله اقدامات حفاظتی برای حفاظت از سدهاست.

وی افزود: فعال کردن گروه گشت و بازرسی مستمر از قسمت‌های حادثه‌خیز و امنیتی، از جمله اقداماتی است که در راستای حراست و حفاظت فیزیکی از منابع آبی و پیشگیری از غرق شدگی، صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان ادامه داد: مجموعه حراست و پدافند غیرعامل این شرکت برای ایمنی تاسیسات آبی و حفاظت فیزیکی سدها، تمام تلاش خود را انجام داده تا مخاطرات را به حداقل برسانند.

آریانژاد اضافه کرد: تاسیسات آبی استان شامل سدهای مخزنی بزرگ و کوچک، شبکه‌های آبیاری و زهکشی، ایستگاه‌های پمپاژ و سدهای انحرافی می‌شود.

۱۸ سد در کردستان وجود دارد که از این تعداد مدیریت ۱۲ سد در اختیار استان و بهره‌برداری مابقی سدها در اختیار استان‌های همجوار از جمله آذربایجان‌غربی و کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha