۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85226718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورد ال ۹۰ با کامیون در آوج پنج کشته و مصدوم برجای گذاشت

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین گفت:‌برخورد یک دستگاه سواری ال ۹۰ با کامیون کشنده در گردنه آوج ۲ کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز سه شنبه اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری ال ۹۰ با یک دستگاه کامیون کشنده در گردنه آوج،‌ بلافاصله تیم تصادفات به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران و در بررسی های اولیه مشخص شد در برخورد یک دستگاه سواری ال ۹۰ با یک دستگاه کامیون کشنده متاسفانه ۲ تن از سرنشینان سواری ال ۹۰ جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز مصدوم شده اند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به علت این حادثه دلخراش، خاطرنشان کرد: براساس نظر کارشناسان پلیس راه،‌ انحراف به چپ سواری ال ۹۰ علت وقوع این حادثه اعلام شد.

۲ قاچاقچی موادمخدر در قزوین دستگیر شدند

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر،‌ اظهار کرد: با دستگیری این قاچاقچیان بیش از ۱۶ کیلوگرم موادمخدر کشف و یک دستگاه سواری سمند نیز توقیف شد.

وی در بیان جزییات این خبر با تاکید بر اینکه پلیس با اطلاع از جا به جایی مقادیری موادمخدر توسط قاچاقچیان و در دستور کار قرار گرفتن موضوع توسط پلیس مبارزه با موادمخدر، تاکید کرد: ماموران استان با رصد دقیق اطلاعاتی خودروی سواری سمند حامل محموله مواد را در راه های ارتباطی استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از توقف خودرو و دربازرسی به عمل آمده توسط ماموران با رعایت موازین شرعی قانونی، ۱۶ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این رابطه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha