۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85226770
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهتزاز پرچم فلسطین بر ویرانه شهرک‌های صهیونیستی در غزه آغازی بر پایان اشغالگری بود

تهران-ایرنا- رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به اهمیت بیرون راندن اشغالگران از نوار غزه و همزمان شدن سالروز این رویداد با برگزاری رزمایش «الرکن الشدید۴» مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: اگر اراده پیروزی و مقابله فراگیر در نوار غزه نبود، عقب نشینی صهیونیست ها از این منطقه انجام نمی شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از المسیره، «اسماعیل هنیه» گفت: راهبرد فراگیر مقاومت که موفق شد اشغالگران را از نوار غزه بیرون کند، امروز می تواند تمام تلاش ها برای یهودی سازی قدس و کرانه باختری را ناکام بگذارد.

هنیه در هجدهمین سالروز بیرون راندن صهیونیست‌ها از نوار غزه زیر ضربات مقاومت فلسطین تاکید کرد که برافراشتن پرچم فلسطین بر ویرانه های ۲۱ شهرک صهیونیست نشین که ۴۰درصد غزه را اشغال کرده بودند، آغازی برای پایان دوره اشغالگری بود.

وی تاکید کرد که عقب نشینی رژیم صهیونیستی یک اتفاق گذرا نبود، بلکه نتیجه حتمی گسترش مقاومت و ضربات سخت آن به صهیونیست ها بود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که اگر اراده پیروزی و مقابله فراگیر در نوار غزه و کرانه باختری نبود، عقب نشینی صهیونیست ها از نوار غزه انجام نمی شد.

هنیه تاکید کرد که نوار غزه در سالگرد همان رویداد شاهد رزمایش «الرکن الشدید۴» است و این امر نشان‌دهنده شکست و ناکامی دشمن در محاصره و منزوی کردن غزه است.

وی اضافه کرد: این امر نشان دهنده اتحاد و قدرت مقاومت در سایه اتاق عملیات مشترک است.

گروه های مقاومت فلسطین امروز رزمایش سراسری و مشترک خود را با عنوان «الرکن الشدید۴» با شلیک موشک آغاز کردند.

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین اعلام کرد که این رزمایش با هدف ارتقا و سنجش آمادگی مقاومت در غزه برگزار می شود.

نیروهای مقاومت فلسطین صبح امروز چندین فروند موشک را در چارچوب این رزمایش به سمت دریا شلیک کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha