سرمربی تیم ملی پاراشنا: اردوهای باکیفیتی داشتیم/ نتایج خوبی در هانگژو به دست می‌آوریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی پاراشنای کشورمان گفت: اردوهای منظم و با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نتایج بسیار خوبی در هانگژو به دست بیاوریم.

علیرضا ایزدی سرمربی تیم شنای معلولین کشورمان در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص اردوی این تیم، اظهار داشت: نوزده مرحله اردو را پشت‌سر گذاشتیم. در استخر ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنیم که استخر استانداردی است و دمای آب آن مطلوب و مسافت این استخر، مسابقه‌ای است. مرحله بعدی اردوی ما هفتم مهر شروع می‌شود که متصل به اعزام است.

وی در مورد وضعیت شناگران بیان کرد: چهار شناگر داریم که شاهین ایزدیار شناگر معروف و باتجربه ماست. سینا ضیغمی‌نژاد همکلاس شاهین است و کم کم تلاش می‌کند خود را برای جانشینی شاهین معرفی کند. ابوالفضل نگارستانی شناگر ۱۸ ساله‌ای است که می‌تواند آینده بسیار خوبی داشته باشد. در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت بازی‌های هانگژو برای او شانس مدال در نظر گرفتیم. شناگر بعدی ابوالفضل ظریف‌پور است که ۱۶ سال سن دارد و در ۵۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط شانس مدال دارد. امیدوارم زحماتی که مربیان، فدراسیون جانبازان و معلولین، کمیته ملی پارالمپیک، کادر فنی و مربیان شهرستان‌ها کشیدند، باعث شود تا اتفاقات خوبی رقم بخورد و ورزشکاران با کسب مدال، مزد زحمات خود را بگیرند.

سرمربی تیم ملی پاراشنا در خصوص شانس مدال شناگران کشورمان تصریح کرد: شناگران ما چهار نفر هستند و دو به دو در یک کلاس باهم رقابت می‌کنند. شانس مدال بین بچه‌ها تقسیم می‌شود و امیدوارم در ماده‌های مختلف روی سکو بروند. یکی از نکات مثبت شناگران این است که به دلیل همکلاسی، رقابت بین آن‌ها بیشتر می‌شود و یک رقیب سطح بالا را در تمرینات کنار خود دارند. امیدواریم شناگران ما در اکثر ماده‌ها باهمدیگر رده اول و دوم را کسب کنند. ظریف شانس دو مدال دارد و نگارستانی در ۱۰۰ متر کرال پشت شانس دارد. این دو در ماده‌های مشترک خیلی رقابت با هم ندارند. شاید بتوانیم بین ۸ تا ۱۰ مدال کسب کنیم. حالا رنگ آن را باید در شرایط مسابقه ببینیم.

ایزدی در پایان گفت: توانستیم ۱۹ مرحله یعنی هر ماه اردو داشته باشیم. قطعا حمایت انجمن پاراشنا، فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته پارالمپیک وجود داشت که توانستیم ارین اردوها را داشته باشیم. حتی در تعطیلات عید هم این اردوها را برگزار کردیم. سعی کردیم شرایطی که می تواند به ورزشکار کمک کند را فراهم کنیم و امیدوارم در آخر بتوانیم نتایج خوبی را در هانگژو کسب کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha