۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85226812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات بسکتبال کردستان انتخاب شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85226812
رییس هیات بسکتبال کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- "امیر جماران" تنها داوطلب ریاست هیات بسکتبال کردستان، ظهر سه‌شنبه با اخذ ۲۰ رای از ۲۱ رای افراد حاضر در مجمع انتخابات، سکوی هدایت بسکتبال استان را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر جماران که سابقه ۳۰ سال خدمت در اداره امور مالیاتی و پنج سال ریاست هیات بسکتبال سنندج را دارد، امروز برنامه های خود را به مجمع انتخابات هیات بسکتبال ارائه کرد تا به عنوان تنها داوطلب ریاست این هیات، شانس خود را برای پیشرفت این رشته در استان بیازماید.

رییس جدید هیات بسکتبال کردستان پیش از برگزاری مجمع درباره برنامه های خود اظهار کرد: با توجه به اینکه کردستان یکی از استانهای کمتر توسعه یافته است، مشکلات مالی و نبود حامی مالی در درجه اول موانع توسعه و پیشرفت حوزه ورزش است.

جماران افزود: نوع مدیریت نیز دیگر مانعی است که باعث شده حامیان مالی معدودی هم که وجود دارد، دلسرد و دلزده شوند که نمونه آن انصراف حامی مالی تیم "تیروژ حیات" ( قهرمان فصل قبل لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور) است که باید زمینه برگرداندن چنین حامیانی فراهم شود.

وی با بیان اینکه با قهرمانی تیم بانوان کردستان در لیگ برتر بسکتبال کشور، انتظار از تیمهای مردان بالاتر رفته است، اضافه کرد: برخی کج سلیقگی ها باعث شد تا حمایت مالی از مردان تضعیف شود.

رییس هیات بسکتبال کردستان با بیان اینکه تنیس روی میز، کشتی و بسکتبال سه رشته در استان است که همواره در آن ملی پوشانی داشته ایم، اضافه کرد: باید از نقاط ضعف درس گرفت و نقاط قوت را با آن تقویت کرد که در قالب اهداف کوتاه مدت، معرفی تیمهای بانوان و مردان در لیگ های برتر است.

تقویت ورزش شهرستانها، برگزاری اردوهای مختلف و دوره های آموزشی از دیگر برنامه هایی بود که جماران به آن اشاره کرد و گفت: یک تیم فنی تدارک دیده خواهد شد تا در همه رده های سنی با تیمها همراه باشد.

وی تاکید کرد: باید منافع فردی را کنار گذاشت و صدای مخالف منتقد را شنید و در کنار آن باشگاههای بخش خصوصی را تقویت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha