۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85226834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار لوازم تاسیساتی ۹۶ میلیاردی در اصفهان کشف شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبر: 85226834
انبار لوازم تاسیساتی ۹۶ میلیاردی در اصفهان کشف شد

اصفهان – ایرنا - فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار احتکار لوازم تاسیساتی به ارزش ۹۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سردار حمید علینقیان پور روز سه شنبه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار لوازم تاسیساتی در یکی از انبارهای شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی در حضور متصدی از انبار مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه ۱۶ دستگاه سرمایشی، گرمایشی یونیت خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: کالاهای یاد شده بدلیل نگهداری، عرضه نشدن به بازار و همچنین ثبت نکردن در سامانه جامع انبارها مشمول جرم احتکار شده و توقیف شدند.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۹۶ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه مالک اصلی کالاها به پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان احضار و پس از اقدامات و تحقیقات لازم در نهایت پرونده این تخلف برای اقدامات قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان شد.

سرقت ۳۰میلیارد ریالی از منازل اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره ای که با دستبرد به ۱۰ منزل ۳۰ میلیارد از اموال این منازل را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان افزود: بدنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات ویژه و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها در نهایت رد پای باندی سه نفره را در این سرقت‌ها بدست آوردند و با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جزو مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که آخر هفته ها در استان اصفهان دست به سرقت می زنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان سارقان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند که ارزش این اموال برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از شناسایی مالباختگان این سرقت‌ها و انجام اقدامات لازم برای تحویل اموال مسروقه به آنان خبر داد و گفت: با تنظیم شکایت شاکیان و تکمیل تحقیقات کارآگاهان، پرونده تشکیل و این متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری عاملان تولید و انتشار دوربین مخفی توهین آمیز در شاهین شهر

فرمانده انتطامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اقدامات تخصصی ماموران پلیس سه فردی که با تولید یک کلیپ دوربین مخفی ساختگی در شاهین شهر و انتشار آن در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: بتازگی کلیپی از یک دوربین مخفی ساختگی که در یکی از خیابان‌های شاهین شهر ضبط شده و در آن به شخصیت والای انسانی بانوان توهین شده بود در فضای مجازی منتشر شده که موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی شده بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به آزرده خاطر شدن احساست شهروندان از انتشار این کلیپ، دستگیری عاملان تولید و انتشار آن در دستور کار مأموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی شهرستان گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: سرانجام با تلاش و اقدامات تخصصی صورت گرفته متهمان که ۲ نفر از گردانندگان یک پیج اینستاگرامی ساکن در یکی از شهرستان های همجوار بودند بهمراه خانمی که با هماهنگی قبلی با آن‌ها در ساخت این کلیپ همکاری کرده بود شناسایی و با هماهنگی قضایی هر سه متهم دستگیر شدند.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی تأکید کرد: پلیس با رصد مستمر فضای مجازی با افرادی که با روش‌های مختلف با انتشار محتواهای غیر اخلاقی موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی شوند قاطع و قانونی برخورد می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha