۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85226868
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"تیروژ حیات" برای ماندن در لیگ برتر بسکتبال حمایت می‌شود

سنندج- ایرنا- دبیر فدراسیون بسکتبال با اشاره به مشکلات مالی تیم "تیروژ حیات" کردستان گفت: درصدد هستیم با راهکارهای مناسبی از این تیم حمایت کنیم تا درباره انصراف از حضور در لیگ برتر بانوان، تجدید نظر کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن معزی فر روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات بسکتبال کردستان در سنندج، اظهار کرد: "تیروژ حیات" کردستان در فصل قبل لیگ برتر بسکتبال کاری کارستان کرد و در حوزه ورزش بانوان استان، کمک شایانی برای پیشبرد اهداف این بخش داشت.

وی با ابراز امیدواری برای حضور این تیم در فصل جدید لیگ برتر گفت: در هر شرایطی کمکهایی برای این تیم در نظر گرفته می شود تا در تصمیم انصراف خود تجدید نظر کند.

دبیر فدراسیون بسکتبال با قدردانی از "آیدا گل محمدی" بانوی ملی پوش کردستانی تیم بسکتبال کشورمان، اضافه کرد: وجود بانوانی مانند خانم گل محمدی در کسوت بازیکن و سروه ضرغامیان در کسوت مربی، مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی در همه بخش های ورزش به چشم می خورد، افزود: باید از ظرفیت معافیتهای مالیاتی استفاده کرد تا بخش خصوصی، مشارکت فعالانه ای در این حوزه داشته باشد.

معزی فر با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره اینکه " دشمن نمی خواهد توانایی هایی ایران منعکس شود"، ادامه داد: باید با دشمنی که می خواهد ضعف ها را بزرگنمایی و توانمندی ها را کمرنگ کند، به گونه ای مقابله شود که توان نادیده گرفتن توانایی ها به ویژه در حوزه ورزش را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه باید فضای ورزشی به منظور استعدایابی و فعالیت سازنده مربیان اختصاص داده شود، افزود: سالنهای بسیاری در استانهای مختلف از محل بیت المال ساخته شده که بدون استفاده است و باید امکان بهره مندی ورزشکاران از این اماکن فراهم شود.

به گفته دبیر فدراسیون بسکتبال، حامی مالی جدید فدراسیون به زودی معرفی می شود که به کمک هیات‌های ورزشی خواهد آمد.

"تیروژ حیات" برای ماندن در لیگ برتر بسکتبال حمایت می‌شود

زیرساختها و مشکلات مالی موانع توسعه ورزش

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم در این مجمع با اشاره به اینکه مسائل و مباحثی درباره انتخابات هیات بسکتبال مطرح بود، اظهار کرد: فراخوان شفافی برای انتخاب رییس و هیات رییسه این هیات منتشر و در فرصت قانونی تنها یک نفر داوطلب ریاست هیات بسکتبال شد که تمامی فرآیند آن تا به امروز قانونی بود.

آمنه غلام ویسی افزود: تنها ملاک اداره کل ورزش و جوانان صداقت و شفاف سازی است و طرح مباحثی مانند انتخابات مهندسی شده، کاملا مردود است چرا که به دنبال فضای رقابتی سالمی هستیم تا افراد توانمند در هر هیات ورزشی زمینه توسعه و پیشرفت و اتحاد بین اعضا را فراهم کنند.

وی به برگزاری نشستهایی با هیاتهای استان، شهرستانی، ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان اشاره کرد و گفت: دغدغه ورزشکاران را از زبان خود آنها شنیدیم تا با رفع موانع واقعی، زمینه حضور پرانرژی ورزشکاران در این عرصه ایجاد شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان، ضعف زیرساختها و نبود حمایت مالی را از مشکلات حوزه ورزش برشمرد و اضافه کرد: زیرساختهای کنونی استان متناظر با حجم هیاتها و مدال آورران مطرح استان نیست و ورزشکاران توقع به حقی مبنی بر بهبود و تقویت این زیرساختها دارند.

غلام ویسی به فعالیت جهادی و ایثارگرانه ورزشکاران کردستانی که با کمترین امکانات بیشترین موفقیتها را کسب می کنند، اشاره کرد و افزود: کارگروه ویژه جذب حمایت مالی از بخش خصوصی در استان تشکیل شده تا حمایت از تیمهای قهرمان پرور تقویت شود و نتایج خوبی نیز حاصل شده که به زودی اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha