۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85226934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماجرای درختان قطع شده در کیش چه بود؟+ فیلم

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85226934
ماجرای درختان قطع شده در کیش چه بود؟+ فیلم
عکس تزئینی

کیش - ایرنا - انتشار تصاویری از قطع تعداد قابل توجهی از درختان طی یک پروژه عمرانی در کیش بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

به گزارش ایرنا، نشر تصاویر تعدادی از درختان قطع شده جزیره کیش در حالی در شبکه‌های اجتماعی وایرال می‌شد که مسوولان مربوطه در شرکت عمران، آب و خدمات نه تنها پاسخگو نبودند، بلکه اعضای شورای اسلامی شهر کیش نیز واکنشی به آن نشان ندادند.

«غفار آقازاده» معاون زیباسازی و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش با وجود پیگیری‌هایی مکرر و مربوط بودن این اتفاق به حوزه کاری وی، حاضر به پاسخگویی در این رابطه نشد و اعلام کرد که اطلاعی در این رابطه ندارد.

در نهایت رییس اداره محیط زیست سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با تصاویر منتشر شده از قطع درختان در یک پروژه عمرانی بخش خصوصی در این جزیره به خبرنگار ایرنا گفت: مجوزهای لازم برای این طرح صادر شده بود و باید اعلام کنیم که هیچکدام از درختان بومی در این طرح آسیبی ندیدند.

«مریم محمدی» ‌ اظهار کرد: طی بررسی لازم و همانگونه که از فیلم‌های منتشر شده نیز مشخص است،‌ درختان بومی و گونه‌های گیاهی حمایت شده، هیچ آسیبی ندیدند و سالم هستند.

وی ادامه داد: طی گفت و گویی که با پیمانکار این طرح داشتیم، اعلام شد که حتی گونه‌های بذری خارج شده از محل پروژه همچون درختچه‌های کاغذی نیز به مناطق دیگر منتقل شدند؛‌ البته فیلم منتشر شده نیز قبل از آغاز اقدامات لازم برای انتقال درختان بوده است.

به گزارش ایرنا، از اینکه برای چه تعداد درخت مجوز قطع یا انتقال صادر شده است، اطلاعی در دست نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha