۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85227009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت درگیری‌ها به اردوگاه فلسطینی «عین‌الحلوه» لبنان

تهران-ایرنا- منابع خبری از بازگشت درگیری‌ها به اردوگاه فلسطینی «عین‌الحلوه» در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش ایرنا، اردوگاه فلسطینی «عین‌الحلوه» عصر امروز (سه‌شنبه) مجددا به صحنه درگیری و ناآرامی در جنوب لبنان تبدیل شد.

شبکه خبری المنار گزارش داد که درگیری بین گروه‌های مختلف فلسطینیکه تاکنون ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشت، مجددا به اردوگاه «عین‌الحلوه» بازگشت.

همزمان «موسی ابومرزوق» نایب رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین امروز سه‌شنبه در سفری چند روزه و در راستای تلاش برای کنترل اوضاع اردوگاه عین الحلوه و پایان درگیری‌ها در این اردوگاه فلسطینی، وارد لبنان شد.

باوجود تلاش‌های دولت و ارتش لبنان و همچنین گروه‌های فلسطینی برای آرام کردن اوضاع در اردوگاه «عین الحلوه»، درگیری‌ها در این اردوگاهکه از روز شنبه از سرگرفته شد، متوقف نشده است.

تاکنون چند بار گفت‌وگو و میانجیگری بین این گروه‌ها برای حل و فصل اختلافات و پایان دادن به درگیری‌ها انجام شده، اما پس از برقراری آرامشی شکننده، آنها بار دیگر با یکدیگر درگیر شده‌اند.

این اردوگاه اواسط مردادماه گذشته نیز شاهد درگیری بود که در روزهای نخست آن، هشت کشته و بیش از ۵۰ زخمی برجای گذاشت و ۶۰ درصد ساکنان این اردوگاه، منازل خود را ترک کرده بودند.

حزب الله لبنان ضمن ابراز تأسف در مورد درگیری‌های اخیر بین گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه (جنوب لبنان)، ادامه وتشدید این درگیری‌ها را به نفع رژیم صهیونیستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha