اخراج سامره با دستور نکونام/ باشگاه استقلال تکذیب کرد

تهران- ایرنا- در حالی که گفته می‌شود سرمربی تیم فوتبال استقلال، سرپرست این تیم را کنار گذاشته است، باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب می‌کند!

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، اختلافات میان علی خطیر، مدیرعامل و جواد نکونام، سرمربی استقلال هر روز وارد فاز جدیدتری می‌شود.

مدت‌هاست رابطه خطیر و نکونام شکرآب است و طرفین برای آنکه قدرت خود را به طرف مقابل نشان دهند، تصمیمی می‌گیرند که حواشی زیادی به همراه دارد!

اگر تا دیروز اختلافات این دو نفر بر سر بازیکن بود، حالا چند روزی است که وارد فاز تازه‌ای شده و به بخش مدیریتی کشیده شده است.

نکونام پس از اینکه محمدجواد کیا را به تمرین راه نداد و اعلام کرد برای جذب این بازیکن با وی هماهنگی صورت نگرفته است، در تصمیمی عجیب علی سامره، سرپرست استقلال را کنار گذاشت. او دو روز پیش به سامره اعلام کرد که از این پس حق شرکت در تمرین را ندارد. به نظر می‌رسد که نکونام معتقد است که سامره نمی‌تواند وظایف سرپرستی تیم فوتبال استقلال را به درستی انجام دهد.

اخراج سامره از سوی نکونام در حالی صورت گرفته است که باشگاه استقلال این اخراج را تکذیب می‌کند؛ در این راستا، یکی از مدیران آبی‌پوشان دراین‌باره به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: علی سامره در تیم اجرایی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست و مدیر تیم حضور دارد و هرگونه تغییری در استقلال از طریق رسانه رسمی این باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

اخراج سامره در حالی است که عزل و نصب افسر امنیتی، مدیراجرایی و سرپرست با تصمیم باشگاه انجام می‌شود. سامره یکی از بهترین و برترین بازیکنان چند دهه استقلال محسوب می‌شود.

اخراج سامره با دستور نکونام/ باشگاه استقلال تکذیب کرد

سامره که بخش قابل توجهی از فوتبالش را در تیم‌های استان کرمان گذراند، سابقه بازی در پروجا ایتالیا و آقای گلی در لیگ امارات را نیز در کارنامه دارد و در حدود ۴ سال بازی در استقلال موفق به کسب مقام قهرمانی و آقای گلی آخرین دوره لیگ آزادگان نیز شد.

او در لباس آبی گل‌های ماندگاری به ثمر رسانده، از جمله قیچی برگردان فوق‌العاده به سپاهان که از بهترین گل‌های تاریخ لیگ برتر است و گل ثانیه ۳۰ به پرسپولیس در دربی سال ۸۱ که در تبریز برگزار شد و سریع‌ترین گل تاریخ ادوار دربی نیز به شمار می‌رود.

سامره همچنین در سال ۸۲ نیز گلی فراموش‌نشدنی را در دربی وارد دروازه ساشا ایلیچ کرد که یکی از زیباترین گل‌های دربی محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha