۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۱۸
کد خبرنگار: 5307
کد خبر: 85227123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وام و عبور: بسیارخوب؛ مرز و ارز: خوب

تهران-ایرنا- نتایج یک نظرسنجی رسمی و معتبر نشان می دهد که زائران اربعین حسینی، در ایام راهپیمایی این آیین بزرگ، از ارائه وام به زائران، بیشترین رضایت را داشتند؛ چیزی حدود ۸۰درصد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در تازه ترین نظرسنجی خود، به سراغ زائران آیین اربعین حسینی در شهریورماه ۱۴۰۲ رفته و ۸ موضوع عمده را از آنان پرسیده است.

رضایت زائران از فرآیند عبور از مرز است که همانطور که پیش بینی می شد، اغلب نظردهندگان، از این موضوع راضی بودند. بیش از ۷۶ درصد از زائران، گفته اند که از فرآیند عبور از مرز و عملکرد ماموران مرزی در این ایام، رضایت دارند.

اما یکی از مواردی که کمترین امتیاز را نزد نظردهندگان در این نظرسنجی به دست آورده، موضوع حمل و نقل است. کمی بیش از ۴۱ درصد زائرانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، از فرآیند حمل و نقل برای پیوستن به راهپیمایی چندین میلیونی اربعین حسینی، ابراز رضایت کرده اند.

فرآیند ارائه ارز مسافرتی و خدمات صدور گذرنامه اربعین نیز، نمره قبولی اما میانه را گرفته اند. افرادی که در این نظرسنجی، اظهار نظر کرده اند، به فرآیند ارائه ارز مسافرتی نزدیک ۵۸ درصد رضایت داشته اند و در مورد خدمات صدور گذرنامه اربعین نیز، حدود ۶۰ درصد نظردهندگان گفته اند که از این بخش راضی هستند.

وام و عبور: بسیارخوب؛ مرز و ارز: خوب

بیشترین ابراز رضایتی که زائران حاضر در این نظرسنجی داشته اند مربوط به ارائه وام به زائران بوده است که عدد نزدیک به ۷۹درصد را پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، اعلام کرده است.

با این حال، کمترین میزان رضایت زائران نیز از خدمات اینترنت و تلفن همراه بوده است که به ۴۰ درصد، نمی رسد.

این نظرسنجی، دو بخش دیگر نیز دارد که در آن، زائران اربعین حسینی درباره مدیریت پایانه های مرزی و خدمات بهداشتی و درمانی نیز نظر داده اند.

بیش از ۶۶ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی که جزو زائران و راهپیمایان اربعین حسینی بودند، گفته اند که از مدیریت پایانه های مرزی راضی هستند و تقریبا ۶۰ درصد ایشان نیز اعلام کرده اند که خدمات بهداشتی و درمانی در این ایام و مسیر، مناسب بوده است.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از زیرمجموعه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha