۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85227165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیبی تنها به تیم‌های جست و جو و نجات نیاز دارد

تهران- ایرنا- رئیس دولت وحدت ملی لیبیبا اشاره به اعلام آمادگی شماری از کشورها برای کمک به این کشور در خصوص سیل ویرانگر اخیر گفت: به غذا و دارو نیاز نیست و ما فقط به تیم های تخصصی جست و جو و نجات نیاز داریم.

به گزارش ایرنا از شبکه الجزیره «عبدالحمید دبیبه» روز سه شنبه افزود: همه دستگاه ها و نهادهای لیبی در حال ارائه خدمات و انجام عملیات نجات و کمک رسانی به قربانیان و آسیب دیدگان سیل هستند.

وی با بیان اینکه لیبی به غذا و دارو نیاز ندارد و فقط نیازمند تیم های تخصصی جست و جو و نجات است، اضافه کرد: اجساد زیادی با سیل به دریا رفته و مشکل ما چگونگی یافتن و بیرون کشیدن آنها است.

دبیبه گفت: تا زمانی که دستگاه های مرتبط، شمار مفقودان و کشته ها را اعلام نکنند، آمار قربانیان سیل را اعلام نخواهم کرد.

شهرهای شرق لیبی روز دوشنبه شاهد طوفان هولناک "دانیل" بود و با توجه به گستردگی منطقه طوفان زده و کمبود امکانات، مقامات لیبی درخواست کمک بین المللی کرده اند.

وزارت کشور دولت وفاق ملی لیبی نیز از کشته شدن بیش از ۵هزار و ۲۰۰ نفر در نتیجه طوفان در یکی از شهرهای شرق این کشور خبر داده است.

سخنگوی وزارت کشور دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فتحی پاشاغا اعلام کرد که فقط در شهر «درنه» از جمله شهرهای طوفان زده شرق لیبی، بیش از ۵هزار و ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha