مناجاتی: دیدار با تیم‌های بزرگ، عیار تیم ملی را مشخص می‌کند/ تماشاگر، خون فوتبال است

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه باید تیم‌های بزرگ برای بازی دوستانه انتخاب شوند، گفت: در این شرایط و عیار تیم ملی به خوبی مشخص می‌شود.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، مهدی مناجاتی بعد از برتری چهار بر صفر ایران برابر آنگولا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، تاکید کرد: بازی خوبی بود اما باید تعداد این مسابقات بیشتر شود. باید تیم‌هایی دعوت شوند که کارکرد تیم ایران برابر آنها مشخص شود، الان شرایط به گونه‌ای است که هر ۱۰ سال یکبار شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

وی در واکنش به شرایط استادیوم آزادی، گفت: تماشاگر خون فوتبال است و نباید این روند ادامه داشته باشد. ورزشگاه آزادی استاندارد است و باید زودتر شرایط بهبود یابد. البته می‌بایست نظارت کرد تا افرادی با اهداف خاص به استادیوم نیامده تا شخصیت تماشاگرها را خراب کنند. استادیوم آزادی استاندارد است و باید شرایط به گونه‌ای آماده شود که به خوبی پذیرای تیم‌های خارجی و بازیکنان مطرح باشد.

وی در خصوص حضور ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال مانند رونالدو در ایران و بازی مقابل پرسپولیس، گفت: این موضوع را نباید بزرگ کرد اما امیدوارم آینده خوبی برای فوتبال ایران رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha