۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبر: 85227217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روشن: نباید فوتبال خودمان را با ژاپن مقایسه کنیم

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبر: 85227217
روشن: نباید فوتبال خودمان را با ژاپن مقایسه کنیم

تهران- ایران- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نباید فوتبال خودمان را با ژاپن مقایسه کنیم، چراکه آنها سالهاست با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌اند.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، حسن روشن تنها ملی پوش ایران است که در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، المپیک و بازی‌های آسیایی برای تیم ملی فوتبال ایران گلزنی کرده و از این حیث در تیم ملی رکورد دار است.

روشن امشب با حضور در ورزشگاه آزادی به تماشای بازی دوستانه ایران و آنگولا پرداخت و پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال ممنونم که من و مهدی مناجاتی را دعوت کرد تا با حضور در ورزشگاه آزادی بازی ایران و آنگولا را تماشا کنیم. دوست داشتیم با بازیکنان تیم ملی از نزدیک ملاقات کنیم که این اتفاق رخ داد.

وی افزود: کیفیت بازی آنگولا عالی بود و از نظر تکنیکی از ایران سرتر بودند. آنها نفرات تکنیکی داشتند که هر کدام از آنها می‌توانستند در بهترین تیم‌های ایرانی بازی کنند اما زور آنها به ایران نرسید. بازیکنان ایران با تجربه هستند و توانستند به پیروزی پر گل برسند.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: نباید فوتبال ایران را با ژاپن مقایسه کرد. آنها با سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی خود سال‌هاست در مسیر پیشرفت هستند. فوتبال ایران ضعیف شده و دلیل آن عدم رسیدگی به آکادمی باشگاه‌هاست.

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی مقابل آنگولا با ارائه نمایشی هجومی به برتری چهار بر صفر دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha