۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲:۲۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85227285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحلیلگر صهیونیستی: کارآمدی نیروهای هوایی اسرائیل درحال کاهش است

تهران- ایرنا- تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب گفت که کارآمدی نیروهای هوایی این رژیم هر روز در حال کاهش است.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از المیادین، «آلون بن داوید» تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی افزود: فرماندهان یعنی خلبانان مجرب ۶ هفته است که پرواز نکرده‌اند که به معنای آن است آنها ناکارآمد شده‌اند و هر چه زمان بگذرد میزان کارآمدیشان کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: فرماندهان نیروی هوایی متوجه شدند که در اواخر ماه اکتبر باید به سرعت سرشماری انجام دهند و جایگزینی برای خلبانانی که کارآمدی شان را از دست دادند، تعیین کنند و سپس دوباره ارزیابی کنند که از نظر شایستگی در کجا قرار دارند.

این تحلیلگر امور نظامی صهیونیستی در ادامه به هشدارها درباره جنگ مقطعی اشاره کرد که همیشه قبل از اعیاد یهودیان ظاهر می‌شود و گفت: اما این ترس در حال افزایش است که وخامت اوضاع به یک جنگ ناگهانی منجر شود.

بن داوید مدعی شد: نه حزب‌الله علاقه‌ای به آغاز جنگ دارد و نه حماس می‌خواهد جنگی را آغاز کند، اما آنها آماده هستند تا اصطکاک با (رژیم) اسرائیل را افزایش دهند و برای رویارویی خطر کنند و این چند ماه پیش وجود نداشت.

پیش تر تومار بار فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اعترضات اخیر نیروهای ذخیره ارتش این رژیم گفته بود که آسیب به کارآمدی نیروی هوایی در حال عمیق‌تر شدن است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داده بودند، در جریان اعتراضات علیه تغییرات قضایی در این رژیم، ۸۳۰ افسر ذخیره نیروی هوایی از جمله ۲۶۰ خلبان هواپیمای جنگی نافرمانی خود از خدمت را اعلام کردند.

محافل نظامی رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده‌ بودند که ارتش این رژیم به دلیل امتناع افسران و نظامیان ذخیره از انجام خدمت در اعتراض به لایحه جنجالی «تغییرات قضایی»، به زودی آمادگی و کارایی نظامی خود را از دست خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha