دقت و سرعت در اطلاع رسانی از مولفه‌های بارز خبرگزاری جمهوری اسلامی است

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: صحت، سرعت و دقت سه اصل اساسی سازوکار رسانه‌ای است که خبرگزاری جمهوری اسلامی این سه مورد را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و به ویژه در حوزه زیرمجموعه وزارت بهداشت بسیار موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمدامین ولی‌زاد روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در ارومیه با اشاره به نقش رسانه در جامعه اظهار کرد: در عصر اطلاعات، ارتباطات عرصه‌ای پهناور با جایگاه ویژه در جامعه است و از این نظر رسانه‌ها با بی طرفی و شفافیت، عملکرد ادارات و سازمان‌ها را بازگو می‌کنند تا مردم در جریان اقدامات قرار گیرند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها پرچمدار قلم و دنیای ارتباطات هستند، افزود: آگاهی دادن به جامعه، وجدان بیدار جامعه و تصویرگر بی‌طرف برای انعکاس آیینه وار از جمله واقعیت‌های رسانه‌های مردمی است که خبرگزاری ایرنا در این خصوص ظرفیت بزرگی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به همکاری حوزه سلامت و رسانه در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: عرصه سلامت نیازمند حضور فعال رسانه‌ها است تا با آگاهی بخشی به جامعه در محورهای بهداشت، درمان، غذا، دارو و آموزش تاثیر خود را در میان مردم نشان دهد.

وی گفت: عرصه سلامت جزو پیچیده‌ترین حوزه‌های کاری است که نیاز به اطلاع رسانی شفاف و واکاوی عمیق برای مردم دارد بنابراین رسانه‌ها و خبرنگارن نقش تعریفی خود را در این عرصه دارند تا با عدالت محوری اخبار این حوزه را اطلاع رسانی کنند.

ولی زاد با قدردانی از اطلاع رسانی های گسترده ایرنا از اقدامات حوزه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افژود: امیدواریم این روند با همکاری بیشتر در آینده استمرار یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha