۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85227643
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدرسه ۱۲ کلاسه عفاف در شهر جدید عالیشهر به بهره برداری رسید

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه عفاف (متوسطه اول دخترانه) با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار و یک‌هزار و ۸۷۰ مترمربع در این شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جهانبخش تل اشکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون ۲۰ مدرسه در شهر جدید عالیشهر احداث شده که ۱۲ مدرسه آن با ۱۴۴ کلاس و ۱۷ هزار و ۸۴۷ مترمربغ زیربنا توسط شرکت عمران شهر جدید عالیشهر احداث شده است.

وی بیان کرد: یکی از رویکرد های اصلی شرکت عمران شهرجدید عالیشهر توسعه فضای آموزشی است که طی چند سال اقدام‌های بسیار خوبی در این راستا عملیاتی شده و تلاش می‌شود این مهم همچنان تا رفع نیاز های کامل دانش آموزان این شهر ادامه داشته باشد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تصریح کرد: طی سالیان گذشته تا کنون همزمان با توسعه شهری به منظور کمک به خدمات روبنایی با وجود صراحت مفاد قانون شهرهای جدید مبنی بر ورود دستگاه های خدمات رسان جهت ایجاد فضاهای مورد نیاز شهروندان اقدام موثری صورت نگرفته است.

وی افزود: با این وجود شرکت عمران شهر جدید عالیشهر نسبت به تامین خدمات عمومی از جمله فضا های آموزشی، ورزشی و فرهنگی و غیره اقدام کرده است.

جهانبخش تل اشکی افزود: با توجه به ابلاغ طرح نهضت ملی و قانون جهش تولید و قرار گرفتن کلیه اراضی از جمله اراضی مسکونی و کلیه منابع مربوطه طرح نهضت ملی مسکن اجرای خدمات روبنایی به شیوه گذشته برای شرکت مقدور نیست.

تل اشکی عنوان کرد: هرچند این شرکت تلاش خود را برای تامین و تکمیل خدمات انجام می‌دهد اما به شیوه گذشته امکان ادامه را ندارد و انتظار است سایر دستگاه ها بر اساس مفاد قانون شهر های جدید مواد ۱۰،۵و ۱۱ قانون شهرهای جدید، نسبت به تحقق وظیفه خود در قبال شهروندان عالیشهر ارائه خدمات داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha