مدرس کنفدراسیون آسیا: مربیان فوتسال، دانش خود را به روز کنند + فیلم

یزد- ایرنا- مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مربیان برای اثربخشی و توسعه فراگیر رشته فوتسال در کشور باید دانش خود را با حضور مستمر در دوره‌های دانش افزایی به روز کنند.

به گزارش ایرنا، " رضا صادقی " روز چهارشنبه در جمع مربیان فوتسال شهرستان یزد افزود: مدرسان مجرب و با دانشی در کشور برای بهره گیری از علم مربیگری نوین وجود دارد که باید هیات‌ها با تشکیل دوره‌های مختلف از تجربه و دانش آنها استفاده کنند.

وی به اهمیت آموزش و برگزاری دوره‌های متعدد دانش افزایی در رشته فوتسال که تاکنون توسط فدراسیون فوتبال با همکاری هیات‌های استانی اقدامات خوبی در کشور انجام شده اشاره کرد و ادامه داد: دانش مربیگری روز به روز در حال پیشرفت است و مربیانی موفق هستند که از علم روز و تجربه دیگران استفاده کنند.

همچنین امیر فرشاد تفکری رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی برای داوران و مربیان فوتبال و فوتسال جزو برنامه‌های مهمی است که توسط این هیات در سال‌های گذشته انجام شده و با همکاری فدراسیون و همراهی مدرسان مجرب ادامه دارد.

در ادامه " سید حسن حسینی " رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: دوره‌های دانش افزایی برای ارتقای علمی و عملی مربیان فوتسال برای نخستین بار با همکاری هیات فوتبال استان و فدراسیون برگزار شد و نقش مهمی در تقویت فوتسال شهرستان یزد دارد.

نخستین دوره آموزش مربیگری سطح یک فوتسال ایران با حضور ۲۰ مربی فوتسال در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مدت پنج با تدریس " رضا صادقی " از مدرسان فدراسیون فوتبال و زیر نظر این فدراسیون به میزبانی هیات یزد به مدت ۴۰ ساعت در قالب آموزش‌های تئوری و عملی برگزار شد.

ارتقای علمی و عملی مربیان فوتسال شهرستان‌ها برای توسعه این رشته که اهمیت زیادی دارد و مربیان شرکت کننده در این دوره با مباحث مختلف دانش مربیگری فوتسال َآشنا و سپس در آزمون شرکت کردند و در پایان برای شرکت کنندگان گواهینامه رسمی فدراسیون صادر شد.

هم‌اکنون ۱۰۰ مربی فوتسال در شهرستان یزد فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha