سرپرست فدراسیون کارگری: تجربه هاشمی به کمک ورزش خواهد آمد

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون ورزش کارگری گفت: کیومرث هاشمی تجارب ارزشمندی از سال‌ها فعالیت در بدنه ورزش دارد و به طور قطع معرفی او به مجلس به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، بهترین تصمیم بود.

حجت پهلوان‌یلی روزچهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران و همچنین بدرقه کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو که توسط رییس جمهور در سالن مرکز اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکارانی که در ۲ سال قبل پاداش خودشان را دریافت نکرده بودند در مراسمی با حضور آیت الله رییسی و سرپرست وزارت ورزش پاداش خود را دریافت کردند. به طور قطع باید ورزشکاران بدانند که مدیران ارشد کشور در کنارشان خواهند بود.

وی ادامه داد: این مراسم به نوعی می‌تواند پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو تاثیرگذار باشد چرا که زحمات آنان دیده می‌شود. باید این کار بزرگ همیشه تداوم داشته باشد و نباید این جوایز پای پرواز صورت گیرد بلکه باید این رویه ادامه‌دار باشد تا اثرات مثبت آن در ورزش بیشتر شود.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در خصوص معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش، خاطر نشان کرد: وی با توجه به اینکه سال‌ها در بدنه ورزش کار کرده‌ به طور قطع تجارب گرانبهایی دارد که می‌تواند به وزارت ورزش کمک کند. معتقدم که رییس محترم جمهور در انتخاب هاشمی، تصمیم درستی گرفته‌اند.

پهلوان‌یلی همچنین در خصوص اعزام نشدن تیم کارگری ایران به المپیاد ایتالیا گفت: به علت عدم صدور به موقع روادید نفرات، کاروان ایران به این مسابقات نرفت. ما نیز بنا داریم تا به عنوان نماینده جامعه کارگری کشورمان در ۲ رویداد دیگر از جمله مسابقات فوتسال امارات و جام شرکت‌ها در مکزیک شرکت کنیم.

وی همچنین در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون اشاره کرد و گفت: باید با تفاهمی با وزارت ورزش و جوانان به جمع بندی لازم برسیم تا این انتخابات در مدت مشخص برگزار شود. هنوز زمان بندی آن مشخص نیست و باید برای این اقدام با مسئولان وزارت ورزش و وزارت کار به جمع بندی و تفاهم لازم برسیم.

سرپست فدراسیون ورزش کارگری، افزود: در حال حاضر ۲۰میلیون نفر جامعه کارگری در کشور داریم که این جامعه در سازمان تامین اجتماعی ثبت شده هستند. به لحاظ سرانه ورزشی با توجه به این حجم هنوز به حد مطلوب نرسیده‌ایم ولی به لحاظ امکانات نسبت به سایر ارگان‌ها وضعیت ما مطلوب است.

وی در خصوص جام شرکت‌ها که به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود، گفت: به دنبال آن هستیم در این مسابقات در رشته‌های فوتبال هفت و یازده نفره، دارت مردان و دو ومیدانی زنان شرکت کنیم. در این راستا نیز صحبت‌ها انجام شده ولی نیازمند حمایت اسپانسر مالی هستیم. باتوجه به اینکه ما زیر مجموعه ۲ وزارت خانه ورزش و کار هستیم ولی از حیث درآمد مستقل هستیم که بنا داریم از توان مالی اسپانسرها برای اعزام‌ها بهره‌مند شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha