۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85228037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در جاده‌های زنجان ۲۰ درصد افزایش یافت

۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبر: 85228037
تردد در جاده‌های زنجان ۲۰ درصد افزایش یافت

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ترد در ۲۱ روز شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۱ روز ابتدایی شهریور امسال تردد ۲ میلیون و۵۰۸ هزار و ۱۵۹ خودرو در جاده‌های این استان ثبت شد.

وی اضافه کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۹۴ هزار و ۷۳۳خودرو بود که افزایش نشان می دهد.

به گفته این مسوول، آزاد راه های زنجان- تبریز، زنجان - قزوین و جاده قدیم زنجان- طارم بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده با توجه به تعطیلات آخر هفته و مصادف با روزهای پایانی ماه صفر پیک تردد در محورهای مواصلاتی استان روند افزایشی داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: بنابر این توصیه می شود خانواده‌ها مدیریت سفر را لحاظ کنند و بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا در رانندگی با شتاب و خستگی مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام راهداری ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال و این مسیرها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha