رافت: در پرسپولیس بدون هماهنگی کادرفنی نمی‌توان بازیکن گرفت

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال حرفه‌ای نمی‌توان بدون هماهنگی کادرفنی بازیکن گرفت و بهتر است باشگاه در این باره شفاف‌سازی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در ساعات پایانی مهلت ویرایش فهرست آسیایی، نبیل باهویی مهاجم سوئدی-مراکشی را به فهرست خود اضافه کرد تا دو مهاجم را در فهرست آسیایی خود داشته باشد.

در همین راستا پایان رافت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد جذب باهویی، نقل و انتقالات پرسپولیس، لیگ قهرمانان آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ برتر صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه خواهید خواند.

رافت: در پرسپولیس بدون هماهنگی کادرفنی نمی‌توان بازیکن گرفت

جذب نبیل باهویی را چطور میبینید؟

این بازیکن را نمی شناسم اما حتما نقطه قوتی دارد که سراغ جذب او رفتند.

شنیده می‌شود این بازیکن بدون هماهنگی با کادر فنی جذب شده است.

مگر می‌شود؟ فکر نمی‌کنم چنین چیزی امکان‌پذیر باشد آن هم در پرسپولیس! کادر فنی بازیکن را معرفی و مدیریت نسبت به جذب او اقدام می‌کند. مگر می‌توان بدون نظر کادرفنی بازیکن گرفت؟

رافت: در پرسپولیس بدون هماهنگی کادرفنی نمی‌توان بازیکن گرفت

از واکنش برخی اعضای کادرفنی می‌توان استنباط کرد که جذب این بازیکن بدون هماهنگی بوده است؟

خیر. ما برای لیگ قهرمانان آسیا یعنی بالاترین سطح مسابقات آسیایی، تیم را آماده می‌کنیم. پس چنین اتفاق ممکن نیست. اگر این موضوع اتفاق افتاده باشد، باید زودتر کادرفنی دراین‌باره شفاف‌سازی کند.

معمولا بازیکنان مثل باهویی خوب از آب در نمی‌آیند. او را چطور بازیکنی دیدید؟

نمی‌توانم او را قضاوت کنم. قبلا از از بازیکنان جدید کلیپی به نمایش گذاشته می‌شد اما از او هیچ اطلاعی ندارم و بنابراین نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم.

به نظر شما در حال حاضر پرسپولیس کمبود بازیکن ندارد؟

هم دروازه‌بان می‌خواهیم و هم مهاجم. باید دراین‌باره شفاف‌سازی شود که چرا در این دو پست بازیکن کم داریم.

حالا با چنین بازیکنی می‌توان به جنگ رونالدو، مانه در یک تیم و کوتینیو در تیمی دیگر رفت؟

من از الان می‌گویم اگر به تیم‌های عربستانی نخوریم، می‌توانیم بازهم فینالیست شویم. تنها تیم‌های عربستانی ممکن است مشکل‌ساز شوند که البته آن هم قطعی نیست.

رافت: در پرسپولیس بدون هماهنگی کادرفنی نمی‌توان بازیکن گرفت

در لیگ داخلی چطور؟

اتفاقا خلاف نظر بسیاری که می‌گویند لیگ قوی شده، به نظر من چنین اتفاقی نیفتاده است. حتی چند بازیکن هم که خوب بودند پا به سن گذاشتند و از فوتبال رفتند تا کیفیت کاهش پیدا کند. اسم این فوتبال حرفه‌ای شده است اما آن را آماتور اعلام کنند تا خیال همه راحت شود!

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان و یاران کریستیانو رونالدو است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha