فرمانده انتظامی هرمزگان: مجموعه فراجا از شهادت هراسی ندارد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در مجموعه فراجا از شهادت هراسی نداریم و تا باشیم رزمنده ایم و خادم مردم و سرباز ولایت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع و بدرقه پیکر پاک شهید مدافع امنیت ستوانیکم «علی اولاد حسین» در ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تاکید کرد: مکتب ما مکتب سید شهداست، قیام انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام و نهضت عاشوراست.

وی با اشاره به سخنان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما ملت امام حسینیم، ملت امام حسین(ع) پرورش یافته قیام عاشورا و مکتب سیدالشهدا است و این مکتب با ایثار، از خودگذشتگی و شهادت عجین شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون این چهارمین شهید استان و در مجموع ۱۵۳ شهید انتظامی استان است، تصریح کرد: امروز در انتظامی کشور باب شهادت باز است و هرچند روز یکبار شاهد هستیم که یکی از فرزندان غیور ملت، یکی از رزمندگان انتظامی و از سربازان ولایت، در راستای دفاع از ارزش ها، دفاع از امنیت و آرامش مردم جان خودشان را فدا می کنند.

سردار جاویدان ادامه داد: این هم عهد ماست که با فدای جان خودمان با رهبرمان با ملتمان، روزی که استخدام شدیم پیمان بستیم و با شهدامان هم هرچند یکبار این پیمان را تجدید می کنیم که ما حاضریم جان و سلامتی مان را فدای امنیت و آرامش مردم و دفاع از کیان اسلامی نماییم و امروز هم نوبت این شهید گرانقدر بود.

وی ادامه داد: شهید ستوانیکم «علی اولاد حسین» از انتظامی سیریک بود که در راستای مقابله و مبارزه با سوداگران حوزه اقتصادی و در یک درگیری با قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد و امروز هم پیکر پاک این شهید با این تشریفات به زادگاهش در استان فارس شهرستان فسا بدرقه شد و فردا همزمان با سالروز شهادت پیامبراکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) در آن شهرستان و زادگاهش تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: ما از شهادت هراسی نداریم و تا باشیم رزمنده ایم و خادم مردم و سرباز ولایت هستیم حتی اگر در جایی ضرورت باشد مثل چنین حوادثی جانمان هم فدا می کنیم.

ستواندوم علی اولاد حسین‌زاده اهل استان فارس، در سانحه‌ای حین تعقیب و درگیری با قاچاقچیان در منطقه سیریک به شدت مجروح و ساعتی بعد آسمانی شد.

«ستوانیکم علی اولاد حسین زاده» اهل شهرستان فسا استان فارس است.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون این چهارمین شهید فراجا در هرمزگان است که در درگیری با قاچاقچیان جان خود را از دست می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha