۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85228484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸ انشعاب غیرمجاز آب در کاشان شناسایی شد

۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۳
کد خبر: 85228484
۳۸ انشعاب غیرمجاز آب در کاشان شناسایی شد

کاشان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ انشعاب غیرمجاز آب در این شهرستان شناسایی شده‌ و انشعابات غیرمجاز از معضلاتی است که علاوه بر تشدید تنش ‌آبی، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند.

محمدرضا اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:یکی از راهکارهای اساسی مدیریت مصرف و پایدارسازی آب، شناسایی انشعابات و مصارف غیرمجاز می باشد، بنابراین مشترکان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعت در همه نقاط شهرها و روستاهای زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب کاشان از طریق سامانه ۱۲۲ انشعابات غیرمجاز را معرفی کنند و از جوایز نقدی این طرح نیز بهره‌مند شوند.
وی تصریح کرد: استفاده غیرمجاز از آب ضمن امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه ، هدررفت آب را افزایش داده و به دستگاه‌های اندازه‌گیری آب خسارت وارد می‌کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان بیان کرد: انشعابات غیرمجاز همچنین موجب اخلال در خدمات‌رسانی به سایر زون‌های شبکه به واسطه افت فشار وارده به شبکه شده و میزان آب بدون درآمد را افزایش می‌دهد.
وی تاکید کرد: تلاش برای کاهش معضل انشعابات غیرمجاز علاوه بر آنکه تامین آب پایدار را ممکن‌تر می‌سازد، حقوق سایر مشترکان را نیز حفظ می‌کند.
اسدی همچنین گفت: هزارو ۹۷۶ فقره انشعاب آب و ۳۰۷ فقره انشعاب فاضلاب جدید از آغاز سال جاری تاکنون در شهرها و روستاهای تحت پوشش این شرکت، به متقاضیان واگذار شده‌ که از این تعداد، ۳۹۲فقره انشعاب آب در مناطق روستایی و هزارو ۵۸۴ فقره انشعاب آب در مناطق شهری است.
وی افزود: از ابتدای امسال ۳۰۷ فقره انشعاب فاضلاب نیز در شهرهای دارای طرح فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است .
شرکت آب و فاضلاب کاشان ۱۸۶ هزارو ۸۴۰مشترک آب و ۳۷ هزارو ۷۴ فقره مشترک فاضلاب دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha