وزیر بهداشت از خدمت‌ به زائران پیاده در بیمارستان سیار «ثامن‌الائمه» دیدن کرد

مشهد- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر پنجشنبه از خدمات رسانی به مراجعان بیمارستان سیار«ثامن الائمه» ویژه زائران پیاده امام رضا (ع) واقع در جاده ملک‌آباد- مشهد دیدن کرد.

به گزارش ایرنا، بازدید دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت امروز همچنین با همراهی رییس سازمان اورژانس کشور و رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از قرارگاه امدادی ثامن، مجتمع‌های فرهنگی امام جواد(ع) رباط خاکستری، میقات الرضا(ع) امان آباد و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ملک آباد بازدید کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: تاکنون بیش از سه هزار و ۴۰۰ خدمت از اربعین حسینی تاکنون به مراجعه کنندگان و زایران دهه پایانی ماه صفر به بیمارستان سیار ثامن الائمه(ع) ملک‌ آباد ارائه شده است.

دکتر محمد پهلوان افزود: عمده خدمات ارایه شده در حوزه پرستاری و در موضوعات پانسمان، سوختگی و تاول پا و رفع مشکل گرمازدگی بوده است.

وی بیان کرد: در بیمارستان سیار ثامن الائمه(ع) ملک ‌آباد، بخش‌های اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، بستری‌های خواهران و برداران، درمانگاه تخصصی و داروخانه فعال است و در این مرکز درمانی خدمات بهداشتی، درمانی، دارویی و غیره ارائه می‌شود.

خدمت‌رسانی به ۱۰۰ هزار زائر پیاده رضوی در مجتمع «میقات‌الرضا»

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در مجتمع فرهنگی میقات‌ الرضا(ع) امان آباد نیز روزانه به بیش از 100 هزار نفر خدمات فرهنگی، بهداشتی، درمانی، پذیرایی و اسکان ارائه می شود.

دکتر پهلوان افزود: خدمات حوزه سلامت شامل ماساژ، پاسمان تاول پا و سوختگی، کنترل قندخون و فشارخون، مشاوره تغدیه و توزیع دارو است که ۹۹ درصد آنها به‌صورت سرپایی بهبود می‌یابند و تنها یک درصد به بیمارستان منتقل می شوند.

وی گفت: در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ملک ‌آباد تاکنون بیش از پنج هزار خدمت به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

پهلوان بیان کرد: در این مرکز بخش‌های بهداشت محیط، رادیولوژی، آزمایشگاه، بستری‌، مامایی، هاری، مبارزه با بیماری‌ها، پزشکی و دندانپزشکی، خدمات پرستاری و داروخانه فعال است و خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی به‌ صورت شبانه روزی ارائه می‌شود.

.

وزیر بهداشت از خدمت‌ به زائران پیاده در بیمارستان سیار «ثامن‌الائمه» دیدن کرد


به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته به منظور بررسی و بازدید از خدمات و فعالیت های موکب ها، مراکز درمانی و بیمارستان ها و ایستگاه های سلامت و سایر واحدهای خدمات دهنده در ایام پایانی ماه سفر در راستای ارایه خدمات با کیفیت به زایران رضوی در دهه پایانی ماه صفر به مشهد سفر کرد.

دکتر بهرام عین اللهی طی این مدت از بیمارستان صحرایی شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مستقر در باب الرضا حرم مطهر، استقرار آمبولانس ها و نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی در حرم مطهر رضوی، ایستگاه‌های سلامت و موکب های خدمت رسان در مسیر زایران پیاده رضوی و همچنین پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ « ابوذر» واقع در مسیر مشهد- نیشابور بازدید کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha