تصویب نهایی برگزاری دیدارهای ایران و عربستان به طور رفت و برگشت

تهران- ایرنا- دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای.اف.سی) اعلام کرد که ایران و عربستان در رده ملی و باشگاهی می‌توانند در کشورهای خود میزبان باشند.

به گزارش ظهر پنجشنبه ایرنا، به‌دنبال از سرگیری روابط تهران و ریاض، ای.اف.سی اعلام کرد که دیدارهای ملی و باشگاهی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی به طور رفت و برگشت(خانه و خارج از خانه) برگزار خواهد شد و قانون میزبانی در کشور ثالث لغو شده است.

حالا ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به رئیس، نواب رئیس و اعضای کمیته اجرایی ای.اف.سی اعلام کرد که برگزاری مسابقات بین تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و عربستان به صورت رفت و برگشت امکان‌پذیر شده و تیم‌ها می‌توانند در کشور متبوع‌شان از یکدیگر میزبانی کنند.

در نامه ارسالی دبیرکل ای.اف.سی به فدراسیون فوتبال ایران آمده است: در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳ کمیته مسابقات ای.اف.سی رای به این داد که از این پس مسابقات بین باشگاه‌ها و تیم‌های ملی ایران و عربستان می‌تواند به صورت رفت و برگشت برگزار شده و تیم‌ها می‌توانند در کشورهای خودشان از یکدیگر میزبانی کنند. این تصمیم سپس توسط کمیته اجرایی ای.اف.سی در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۳ به تصویب نهایی رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار پس از لغو قانون بازی در زمین ثالث، سه‌شنبه هفته آینده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان النصر عربستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha