۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85228951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرانه اردوگاهی زنجان به یک متر رسید

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سرانه اردوگاهی زنجان از ۲۸ سانتیمتر به یک متر افزایش یافته است.

حسین میرزایی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای توجه به رویکرد پرورشی آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین جذب و تخصیص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در طرح شهید سلیمانی و ایجاد فضاهای جدید ورزشی در استان در ایجاد بستر لازم برای تنوع بخشی در موقعیت‌های یادگیری و تربیتی موثر بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تبدیل کردن تربیت به جریان تربیتی در مدارس، تنوع‌بخشی به موقعیت‌های پرورشی و استفاده از فضاهای پرورشی و ظرفیت‌های مختلف از رویکردها و سیاست‌های مهم حوزه فرهنگی و پرورشی در استان است.

میرزایی با بیان اینکه سیاست این اداره کل در اجرای برنامه‌های فرهنگی برخورداری همه دانش‌آموزان از آنهاست، اضافه کرد: یکی از برنامه‌های پرورشی ما توجه به برنامه‌های اردویی مناطق محروم و کم برخوردار است.

این مسوول گفت: در این راستا ضمن تلفیق با برنامه‌های اردویی راهیان پیشرفت، دانش‌آموزان سه منطقه به اردوگاه امام خمینی (ره) اعزام شدند و برنامه‌های تربیتی مفیدی برای آنها برگزار شد.

وی همچنین از ایجاد هشت کانون تحولی در راستای تنوع‌بخشی به موقعیت‌ها و استفاده از فضاهای پرورشی خبر داد و گفت: زنجان اولین جشنواره امید و چهارمین جشنواره هوا و فضا را برگزار کرد و نخستین هواپیمای دست‌سازه دانش‌آموزان در فرودگاه زنجان به پرواز درآمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha