۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۰:۱۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85228964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ موکب در شاهرود به زائران امام رضا (ع) خدمات‌رسانی می‌کنند

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: هشت موکب در مسیر و سه موکب داخل شهر شاهرود به زائران امام رضا (ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

ابوطالب جلالی پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از موکب‌های این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امکانات خوبی در این ۱۱ موکب به کمک خیران و مردم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار پرس ناهار بین مسافران توزیع می‌شود، ادامه داد: همین مقدار صبحانه و تا بخشی‌ هم شام در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به اینکه یکی از اهداف برپایی این موکب‌ها توقف مسافران است، اظهار کرد: توقف مسافران با پذیرایی همراه است و مهمتر از آن خستگی و خواب‌آلودگی به جهت طولانی بودن مسیر برای مسافران و زائران رفع می‌شود.

جلالی ابراز امیدواری کرد؛ تمامی مسافران و زائران امام رضا (ع) سفری ایمن داشته باشند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اورژانس، هلال احمر، نیروهای انتظامی و پلیس راهور به همراه شهرداری‌ها در طول مسیر و داخل شهر به مسافران و زائران خدمات ارایه می‌دهند.

به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه، جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری جاده تهران - مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از جاده های استان سمنان، یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha