۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85229139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: امروز در جنگ شناختی دشمن بیش از پیش به بصیرت نیازمندیم

نوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت: امروز دشمن به جنگ شناختی و معرفتی روی آورده که ملت در این شرایط باید بیش از گذشته بصیرت داشته باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در خطبه های نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که دیگر در جنگ سخت هزینه نکند و به دنبال جنگ شناختی برود تا راحتتر به اهداف شومش دست یابد.

وی اظهارداشت: امروز دشمن رسانه های فراوانی را در اختیار دارد که ملت ایران را به دامن خودش بیندازد، آنان بدی را چنان زینت می دهند که حق را باطل و باطل را حق و خوبی را بدی و بدی را خوبی ببینیم و این رویکرد را در فتنه اخیر دشمن دیدیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان کار خودشان را می کنند و همیشه در حال تجاوز هستند و این ما هستیم که باید در دنیای اسلام برای ما بیداری حاصل بشود، اکنون مقابله با ایران برای دشمنان جدی است.

خطیب جمعه موقت نوشهر یادآور شد: دشمن در اطراف کشورمان در حال فتنه انگیزی است و حواس مسوولان باید جمع باشد و البته نیروهای مسلح آماده و بیدار هستند اما برای قوای دیگر کشور باید بیداری حاصل بشود.

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ شناختی به دنبال اهدافش است تا آن را محقق کند بنابراین مسوولان باید بیش از پیش هوشیار باشند و جلسات بی تاثیر را رها کنند به مباحث جدی تر توجه کنند.

آل حبیب ادامه داد : در شرایط جنگ اعتقادی، مسوولان نهادهای مختلف و حوزه فرهنگی کشور باید بیشتر کار کنند، نباید در چنین شرایطی به روش سنتی کار شود.

وی ادامه داد : در بحث حجاب و عفاف برخی ها از روی غفلت و ندانسته و برخی ها هدفمند و با نیت خاصی رفتار می کنند که مسوولان باید جدی تر با این مساله ورود کنند.

امام جمعه موقت نوشهر بر لزوم هوشیاری بیش از پیش مردم در وضعیت کنونی تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha