امام جمعه یاسوج: زیرساخت های اشتغال و صنعت در کهگیلویه وبویراحمد تقویت شود

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: زیرساخت های اشتغال و صنعت در این استان ضعیف است و باید دستگاه های متولی برای تقویت این مهم اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار کرد: کهگیلویه وبویراحمد همچنان در بسیاری از شاخص ها محروم است.

وی با بیان اینکه بسترهای کشاورزی در استان هم ضعیف است، گفت: این استان با وجود منابع ارزشمندی همچون نفت، گاز و آب و جنگل اما تاکنون این موارد نتواسته اند مشکل اشتغال استان را رفع کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: فقر و بیکاری در این استان فراوان است و می طلبد به این استان کمک شود.

آیت الله حسینی ابراز کرد: در استان های همجوار دشت های کشاورزی زیاد است و به واسطه سدها آب هم از این استان برای آن زمین ها می برند.

وی ادامه داد: آب ملی است و سرمایه کشور است اما استان هم نیاز دارد.

نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: فرزندان این استان در استان های دیگر و پتروشیمی عسلویه و شهرهای دیگر که برای کار می روند غیربومی تلقی می شوند و این بی عدالتی است.

آیت الله حسینی تصریح کرد: هنگام سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، موانع و معارض های مختلفی از سوی دستگاه های دولتی و مردم ایجاد می شود.

وی تأکید کرد: بسیاری از متقاضیان برای تامین زمین مورد نیاز و ساخت مسکن ملی همچنان مشکل دارند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: منازل کم متراژ معضل اساسی است و این مهم باعث رشد منفی جمعیت می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha