۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85229265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت الله سیستانی: هیچ چیز مانع انسان با اراده نمی‌شود

بغداد - ایرنا - آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق گفت: هیچ چیزی نمی تواند مانع انسان با اراده پولادین برای کسب موفقیت شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، دفتر مرجع عالی شیعیان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که آیت الله سید علی سیستانی امروز به مناسبت موفقیت دانش آموز عراقی (سیف الدین سعد) در امتحانات پایه ششم در شاخه علمی با معدل بالا به رغم اینکه وی از کودکی به بیماری فلج چهار اندام مبتلا بوده است، این دانش آموز را به همراه پدر و تعدادی از برادرانش به حضور پذیرفت.

در بیانیه دفتر این مرجع تقلید آمده است که آیت الله سیستانی از اداره بالا و پشتکار ممتاز این دانش آموز و اینکه اجازه نداد معلولیت جسمی مانع از دستیابی او به درجه عالی در تحصیلات دانشگاهی شود تمجید کرد.

وی خطاب به این دانش آموز معلول عراقی بیان کرد: موفقیت چشمگیر شما درس مهمی برای همگان است که هیچ چیز مانع از موفقیت انسان با اراده پولادین و عزم بی‌امان در زندگی نمی‌شود.

آیت الله سیستانی این دانش آموز را به پیشرفت بیشتر در مسیر علمی توصیه کرد و از خانواده وی که نسبت به ایشان توجه و مراقبت کردند و در تعالی و موفقیت ایشان نقش بسزایی داشتند، تجلیل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha