۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85229299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده شیعیان بحرین: تهدیدهای دشمن را باید به فرصت تبدیل کرد

سمنان- ایرنا- نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در ایران گفت: جهان اسلام به مدد رهبران جمهوری اسلامی ایران، آموخته‌اند که تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شیخ عبدالله الدقاق روز جمعه در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در شهر دامغان استان سمنان تاکید کرد: رهبران ایران اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، سرمشق کشورهای اسلامی در آموختن تبدیل تهدید دشمن به فرصت برای کشورهای اسلامی هستند.

وی شهید سردار سلیمانی را دیگر سردار ایرانی تاثیرگذار در جهان اسلامی برشمرد و افزود: شهید سلیمانی معتقد بود نباید از تهدیدهای دشمن هراسید و باید از آنان فرصت ایجاد کرد.

وی یادآور شد: در بررسی های دقیق که باید از سوی مسلمانان انجام شود، فرصت های ویژه ای از تهدیدهای دشمن به دست می آید و شهید سلیمانی با اعتقاد بر این اصل موفقیتهای زیادی داشت.

شیخ الدقاق افزود: ایجاد حشد الشعبی و نیروهای مردمی در عراق به همت سردار سلیمانی بود که در جبهه مقاومت برنامه‌های رژیم صهیونیستی را بی‌سرانجام گذاشتند و داعش را از عراق بیرون راندند و این چهره شاخص ایرانی به کمک کشورهای اسلامی پرداخت.

تاثیر جهانی علامه سید عیسی طباطبایی

وی درباره تاثیر علامه سید عیسی طباطبایی در جهان اسلام، تاکید کرد: اهالی جبهه مقاومت همت والایی دارند و علامه سید عیسی طباطبایی نجفی دامغانی نماینده مقام معظم رهبری در لبنان، حضورشان در کشورهای مختلف درس‌آموز برای اهالی مقاومت بوده است.

وی افزود: علامه سید عیسی طباطبایی در تاسیس شبکه رادیو و تلویزیونی «المنار» در حمایت از فعالیتهای کشورهای مسلمان نقش بزرگ داشت و فعالیت این شبکه در برهه های مختلف زمانی نقش مهمی در حمایت از جبهه حق علیه باطل داشت.

نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در ایران گفت که علامه سید عیسی طباطبایی همیشه در مسیر خدا قدم برداشته است و در انجام فریضه های دینی و توکل به قرآن، الگوی مسلمانان در کشورهای مختلف است.

استاندار سمنان: اجلاسیه «مجاهدان در غربت» رنگ و بوی جهانی دارد

سیدمحمدرضا هاشمی هم در این اجلاسیه افزود: امروز به وجود مقاومت می بالیم و یاد و خاطره سردار سلیمانی راکه از نام‌آوران این حوزه بود، گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه به امید خدا وجود سیدحسن نصرالله را برای جهان اسلام حفظ کند، افزود: خانه بزرگان مقاومت در چندین مرحله از سوی دشمن مورد سوءقصد قرار گرفت ولی همچنان در جبهه دین اسلام سربلند به فعالیت خود ادامه می دهند.

استاندار سمنان تاکید کرد: اجلاسیه«مجاهدان در غربت» قدردانی از همه کسانی است که به صورت گمنام به جبهه مقاومت کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» امروز جمعه بیست و چهارم شهریور با حضور نمایندگان جبهه مقاومت از ۶ کشور در دامغان در حال برگزاری است.

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» به منظور تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند در حال برگزاری است.

هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و رؤسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تأثیرگذران عرصه مقاومت روزهای اول و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشور از جمله سخنرانان شاخص هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

سخنرانی نمایندگان جبهه مقاومت و خواندن پیام دبیران جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان از جمله برنامه‌های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

رونمایی از کتاب مربوط به زندگینامه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» نماینده امام و رهبر معظم انقلاب در لبنان، رونمایی از تمبر یادبود مربوط به جبهه مقاومت از دیگر برنامه‌های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha