فرمانده نیروی زمینی ارتش: جبهه مقاومت هندسه نوین جهانی را برهم‌زده است

سمنان- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برنامه دشمن در ایجاد نظم نوین و هندسه نوین جهانی، گفت: عناصر جبهه‌های مقاومت از سوی جهان اسلام، هندسه نوین جهانی را برهم زده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز جمعه در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در شهر دامغان استان سمنان افزود: نظم نوین و هندسه نوین جهانی با به منصه ظهور رسیدن جبهه مقاومت به نفع نظام جمهوری اسلامی و قدرتهای بزرگ اسلام به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه امروز راهبردهای رهبر معظم انقلاب خط بطلان بر نقشه نظام سلطه دنیا کشیده که همه کشورها را سلطه‌پذیر کرده بود، افزود: مهمترین دستاورد جبهه مقاومت تنگ شدن حلقه محاصره رژیم صهیونیستی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه روزی رژیم صهیونیستی داعیه تسلط «از نیل تا فرات» را داشت، امروز اما به دیوارکشی به دور خود رسیده است، یادآور شد: امروز رژیم صهیونیستی در تیررس سلاح های دست‌ساز نیروهای اسلامی قرار گرفته است و از سویی، هیمنه گنبد آهنین صهیونیسم نیز زیر سوال رفته است.

ولایت فقیه صراط مستقیم است

وی، مقاومت را راهی نورانی دانست که نیازمند یک راهنما و چراغ هدایت است که به عنوان نماد عینی صراط مستقیم در منظر امت اسلامی محسوب شود، بیان کرد: این چراغ هدایت راهنمایی است که مردم با هدایت و نگاه به او راه را تشخیص بدهند تا به سرمنزل مقصود برسند، این شخصیتها در تاریخ پیامبران(ص) بودند تا به حضرت ختمی مرتبت حضرت رسول اکرم(ص) رسید.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) چراغ هدایتی برای ابدیت هستند و در غیاب ایشان ائمه معصومین(ع) چراغ هدایت بودند. امروز در غیاب آنان وجود «ولایت فقیه» نماد صراط مستقیم جهان اسلام است که امروز نماد آن رهبر معظم انقلاب هستند و ایشان صراط مستقیم محسوب می شوند.

وی اجلاسیه مجاهدان در غربت را اجلاسیه ای راهبردی برای جهان اسلام دانست و با یادکرد از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده میدانی ولایت در جبهه مقاومت، تاکید کرد: این شخصیت بسیار عزت آفرید تا جایی که منفورترین رئییس جمهور دنیا (دونالد ترامپ) عملیات ترور این انسان الهی را خود فرماندهی کرد.

وی با اشاره به جایگاه شهید سردار سلیمانی تاکید کرد: این جایگاهی است که در بستر ولایتمداری شکل می گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، شهید سردار تهرانی مقدم را دیگر مرد بزرگی معرفی کرد که برای نخستین بار مبادرت به تعریف و تهیه موشک هایی برای هدف قراردادن رژیم صهیونیستی کرد، افزود: این هدف بزرگ شهید تهرانی مقدم به یقین از سوی همرزمان و هم‌لباس‌ها و هم‌عقیده‌های این شهید رخ خواهد داد.

جبهه مقاومت سربازان گمنام ولایت در جهان اسلام هستند

وی تاکید کرد: اهالی جبهه مقاومت به عنوان سربازان گمنام ولی امر مسلمین در سراسر عالم فعالیت دارند تا راهبردهای پیامبرگونه ولی را به منصه ظهور برسانند.

وی با اشاره به منویات امام خمینی(ره) که فرمودند ما شریک غم تمام مظلومان جهان هستیم افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز رهبری یک نهضت الهی در دنیای مقاومت را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: سیر تکاملی جبهه مقاومت نشان می دهد این جبهه را باید فرزند انقلاب و جمهوری اسلامی دانست. از سال آغاز فعالیت جبهه مقاومت در جنوب لبنان به هدایت سیدحسن نصرالله تا دستاورد بزرگش در پیروزی در ۲ جنگ سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶، فعالیتهای جبهه مقاومت برجسته بوده است.

وی تاکید کرد: در ادامه با ظهور و بروز جهاد اسلامی و جنبش مقاومت اسلامی در فلسطین، مقاومت قدرت بیشتری پیدا کرد و در جنگهای مختلف تاریخ موفقیتهای خوبی به دست آورد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در عراق و یمن و سوریه جبهه مقاومت توانسته در یک گستره جهان، اسلام را استقرار دهد و حریم امنی برای اسلام ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت، شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در ایران، در این نشست حضور دارند.

هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» امروز جمعه بیست و چهارم شهریور با حضور نمایندگان جبهه مقاومت از ۶ کشور در دامغان در حال برگزاری است.

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» به منظور تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند در حال برگزاری است.

هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و رؤسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تأثیرگذران عرصه مقاومت روزهای اول و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشور از جمله سخنرانان شاخص هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

سخنرانی نمایندگان جبهه مقاومت و خواندن پیام دبیران جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان از جمله برنامه‌های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

رونمایی از کتاب مربوط به زندگینامه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» نماینده امام و رهبر معظم انقلاب در لبنان، رونمایی از تمبر یادبود مربوط به جبهه مقاومت از دیگر برنامه‌های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha