۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85229328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجلاسیه مجاهدان در غربت - دامغان؛ «سیدعیسی طباطبایی» تجلیل شد

سمنان- ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین «سیدعیسی طباطبایی» نماینده امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در کشور لبنان، روز جمعه در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین «سیدعیسی طباطبایی» یکی از افراد مهم در نمایندگی ایران در حمایت شیعیان و رسیدگی و رفع محرومیت‌ها در کشور لبنان، به عنوان یکی از برنامه های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در آیین تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» چهره‌ها و نمایندگان شاخص گروه‌های مقاومت، شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در ایران، سیدابراهیم دیلمی سفیر کشور یمن در ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» در نجف به دنیا آمد. در نوجوانی به ایران آمد و در حوزه های علمیه دامغان و قم ادامه تحصیل داد و در سایه خفقان و ظلم دوره ستمشاهی، به لبنان عظیمت کرد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به عنوان نماینده امام خمینی(ره) د رلبنان تعیین شد و پس از آن نیز از سوی مقام معظم رهبری وی را به این سمت منصوب کردند.

«سیدعیسی طباطبایی» نماینده ایران در لبنان تجلیل شد

در این آیین تمبری به نام حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» و از کتاب مربوط به زندگینامه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» نماینده امام و رهبر معظم انقلاب در لبنان، رونمایی شد.

هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» امروز جمعه بیست و چهارم شهریور با حضور نمایندگان جبهه مقاومت از ۶ کشور در دامغان در حال برگزاری است.

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» به منظور تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند در حال برگزاری است.

هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و رؤسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تأثیرگذران عرصه مقاومت روزهای اول و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشور از جمله سخنرانان شاخص هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

سخنرانی نمایندگان جبهه مقاومت و خواندن پیام دبیران جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان از جمله برنامه‌های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha