گوش شکسته‌های ایرانی مورد توجه اتحادیه جهانی کشتی+ فیلم

تهران- ایرنا- اتحادیه جهانی کشتی در آستانه پیکارهای قهرمانی جهان در صفحه مجازی خود ویدئویی از تمرینات تیم ملی با مداحی محمود کریمی منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان از ۲۵ شهریور در شهر بلگراد صربستان آغاز و تا دوم مهر ادامه دارد. این پیکارها نخستین مرحله گزینشی المپیک پاریس به شمار می رود و پنج نفر برتر اوزان المپیکی جواز حضور در فرانسه را کسب خواهند کرد.

رقابت‌های جهانی بلگراد از فردا (شنبه) با مسابقات چهار وزن نخست ۶۱، ۷۰، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم برای نمایندگان ایران آغاز خواهد شد. در روز نخست این مسابقات حسن یزدانی، امیرمحمد یزدانی، رضا اطری و امیرحسین زارع به روی تشک خواهند رفت.

قرعه‌کشی اوزان مختلف این مسابقات در شهر بلگراد برگزار و نمایندگان کشتی آزاد ایران حریفان خود را شناختند.

در این تیزر اتحادیه جهانی کشتی با آهنگی حسینی و با نوای محمود کریمی به استقبال دلاورمردان کشتی ایران رفت. اتحادیه جهانی در این ویدئو بخشی از تمرینات امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم را منتشر کرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۳۳ نفر حضور دارند، زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس مصاف می‌دهد. طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک در گروه زارع قرار دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان روبه‌رو نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha