۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85229569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز پویش" شوق زیارت" برای کمک به نیازمندان در خوزستان

اهواز- ایرنا- معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: پویش " شوق زیارت" به منظور اعزام ۱۲ هزار نیازمند و مددجوی استان به اماکن مقدس و زیارت عتبات عالیات در عراق، مشهد و قم آغاز شد.

ناصر اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد اعزام مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد حمایتی به سفرهای زیارتی است.

وی افزود: برای انجام این پویش به حمایت و کمک خیران و نیکوکارن نیاز داریم تا بستر برای افرادی که توان رفتن به مسافرت‌های زیارتی را ندارند، فراهم شود.

اسکندری گفت: پویش «شوق زیارت» با هدف اعزام مددجویان به ویژه مددجویان زیارت اولی به عتبات و تاثیر معنوی و فرهنگی آن بر زندگی این افراد اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: افراد نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی امکان رفتن به سفر زیارتی را ندارند در قالب این پویش با کمک خیران در طول سال به اماکن مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای پویش شوق زیارت افزود: این پویش با شعار " یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند " به منظور اعزام مددجویان به اماکن زیارتی اجرا می‌شود.

اسکندری با اشاره به اینکه اولویت اعزام مددجویان در قالب طرح شوق زیارت با افرادی است که تاکنون به این سفر معنوی نرفته‌اند، گفت: در همین راستا کد دستوری #*۰۶۱*۹*۸۸۷۷* نیز برای ارسال کمک‌های مردمی در این پویش در نظر گرفته شده است.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha