حقدادی: هاشمی آشنایی کامل با دغدغه‌ها و حوزه‌های مختلف ورزش دارد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: آشنایی کامل با دغدغه‌های فدراسیون‌های ورزشی و بخش‌های مختلف ورزش همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای، موضوعات حقوقی و اجرایی در سطح کلان و توانایی کیومرث هاشمی در حل مسئله بارقه‌های امید را در دل جامعه ورزش روشن می‌سازد.

به گزارش ایرنا، عابد حقدادی با تاکید بر اینکه حضور کیومرث هاشمی در رأس وزارت ورزش و جوانان کشور امیدبخش است اظهار داشت: او از مدیران باسابقه و خوشنام ورزش کشور محسوب می‌شود و تمامی عرصه‌های مدیریتی و اجرایی در ورزش را با موفقیت طی کرده است.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک افزود: آشنایی کامل با دغدغه‌های فدراسیون‌های ورزشی و بخش‌های مختلف ورزش همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای، موضوعات حقوقی و اجرایی در سطح کلان و توانایی هاشمی در حل مسئله بارقه‌های امید را در دل جامعه ورزش روشن می‌سازد.

حقدادی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رأی اعتماد حداکثری نمایندگان ملت، وزارت ورزش و جوانان فصل جدیدی از برنامه‌ریزی، تلاش و خدمت را آغاز کند.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه باید توجه ویژه به ورزش قهرمانی و همگانی صورت گیرد، اظهار داشت: باید زمینه فعالیت ورزشی برای جوانان فراهم شود تا همه‌ی علاقمندان در سراسر کشور در شهرها و روستاها بتوانند ورزش کنند و از امکانات ورزشی بهره گیرند. امروزه ورزش در شرایط تقریبا مناسبی قرار دارد و قطعا با حضور هاشمی آینده‌ی درخشانی در انتظار ورزش کشور خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha