۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبر: 85229852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای اردبیل بارانی می‌شود

۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبر: 85229852
هوای اردبیل بارانی می‌شود

اردبیل-ایرنا- نقشه‌های هواشناسی حاکی از ورود سامانه ناپایدار جوی و بارش باران در مناطق مختلف استان اردبیل با تمرکز بر نیمه شمالی و نوار شرقی استان است.

به گزارش روز شنبه ایرنا براساس نقشه های هواشناسی، طی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه ) شرایط جوی پایدار و نسبتاً آرام بوده و آسمان استان در بیشتر مناطق غالباً صاف خواهد بود و طی این دو روز دمای هوا نسبت به روزهای گذشته چند درجه افزایش می‌یابد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل از عصر فردا (یکشنبه ۲۶ شهریور) با ورود سامانه ناپایدار جوی و نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه (از سمت دریای سیاه)، شرایط جوی ناپایدار شده و آسمان استان بتدریج ابری خواهد شد.

بر این اساس از یکشنبه شب تا صبح چهارشنبه با فعالیت این سامانه بارشی ضمن وزش باد خزری (گاهی با سرعت تند) و کاهش محسوس دمای هوا، در بیشتر مناطق استان بارش باران (با شدت و ضعف و غالباً توام با مه) پیش بینی شده است و تمرکز بارش بیشتر در نیمه شمالی و نوار شرقی استان انتظار می رود.

نقشه های پیش یابی هواشناسی حاکی است میزان بارش در روز دوشنبه (۲۷ شهریور) در برخی مناطق (بویژه در شهرستان های شمالی استان) قابل توجه خواهد بود.

همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه هوای نسبتاً سردی در سطح استان پیش بینی می شود. از حوالی ظهر چهارشنبه با پایداری شرایط جوی از میزان ابرها کاسته شده و دمای هوا بتدریج افزایش خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha