۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85229981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کوهنورد مصدوم در طارم پس از ۶ ساعت نجات یافت

۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
کد خبر: 85229981
کوهنورد مصدوم در طارم پس از ۶ ساعت نجات یافت

زنجان- ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با گذشت بیش از ۶ ساعت کوهنورد ۴۸ ساله سقوط کرده از ارتفاعات بنارود طارم توسط تیم‌های کوهستان زنجان و این شهرستان نجات یافت.

حکمت‌الله هاشمی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: گزارش سقوط کوهنورد از ارتفاعات بنارود شهرستان طارم در مرز بین استان زنجان و گیلان ساعت ۱۲:۵۲ امروز توسط هموطنان برای امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله یک تیم کوهستان از پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر زنجان به تهم و تیمی دیگر از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سرخه دیزج شهرستان طارم به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های کوهستان پس از رسیدن به منطقه، مصدوم را پس از پانسمان، بانداژ و تثبیت به شهر آببر مرکز شهرستان طارم منتقل کردند.

وی تاکید کرد: تیم‌های کوهستان هلال احمر سپس مصدوم را در آببر تحویل اورژانس دادند و با بالگرد دانشگاه علوم پزشکی برای مداوا به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات امدادرسانی به این کوهنورد سقوط کرده ۱۹:۵ پایان یافت.

اخبار دیگر حوادث استان

هاشمی یادآوری کرد: در سانحه واژگونی یک دستگاه تریلر در کیلومتر ۲۵ جاده خدابنده به همدان نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای زرین رود توانستند راننده محبوس در داخل خودرو را رهاسازی کنند و نجات دهند.

وی افزود: گزارش این سانحه توسط مردم‌ اطلاع داده و ۲ تیم عملیاتی نیز همراه با آمبولانس و مجموعه کامل نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha