امدادگران هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در ۲۰ حادثه امدادرسانی کردند

شهرکرد- ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در تعطیلات گذشته از ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه امدادگران این جمعیت در مصدومان و حادثه‌دیدگان ۲۰ حادثه امدادرسانی کردند.

به گزارش ایرنا، مسعود مثنوی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: ۱۰ حادثه از این تعداد مربوط به تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان و ۶ حادثه کوهستان و مابقی خدمات حضوری و شهری بود.

وی اظهار داشت: برای امدادرسانی در این حوادث ۲۴ تیم عملیاتی شامل ۷۴ نفر نیروی عملیاتی با ۱۶ مورد اعزام آمبولانس در صحنه حادثه اعزام شدند که ۱۱ نفر از مصدومان و حادثه‌دیدگان به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این حوادث ۵۲ نفر مصدوم شدند، گفت: پنج نفر در این حوادث در صحنه حادثه فوت شدند.

به گفته و ی، بیشتر حوادث جاده‌ای در این چند روز در محورهای مواصلاتی شهرستانهای بروجن، لردگان، سامان و اردل رخ داده است.

مثنوی از اجرای طرح بزرگ قدم به قدم در مسیر بهشت با هدف خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: در این طرح ۱۶۰ نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان به مشهد مقدس اعزام شدند و موکب خدمات رسانی برپا کردند و خدمات بشردوستانه به زوار امام رضا(ع) ارائه دادند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۲۲ پایگاه امداد و نجات این جمعیت شامل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و پایگاه موقت و ۹ شعبه جمعیت هلال احمر در استان با تمام تجهیزات از جمله ۱۲خودرو نجات، ۲۵ دستگاه آمبولانس و تجهیزات امدادرسانی آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha