طرح ملی "شهریاران" نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مردم دارد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی "شهریاران" را مطالعه کرده و با تمام توان از اجرای آن حمایت می‌کنیم زیرا در افزایش رضایت‌مندی شهروندان نقش مؤثری دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سرگزی روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد مردمی‌سازی دولت در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طرح ملی "شهریاران" را مطالعه کرده و معتقدم این طرح که با محوریت مردم برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند در افزایش رضایت‌مندی شهروندان نقش مؤثری داشته باشد؛ اما باید لازمه‌ها و چارچوب‌های مردمی و پیوست‌های فرهنگی آن به طور دقیق مراعات شود.

وی افزود: درست است که ارتقای شاخص‌های اقتصادی و درآمدی مردم در سیستان و بلوچستان یک اولویت و ضرورت انکارناپذیر است؛ اما باید پذیرفت و به یک باور قلبی و عملی رسید که تمامی طرح‌هایی که در این استان اجرا می‌شود باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد تا میزان اثربخشی آن دوچندان و ماندگاری طرح نیز بیشتر شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ طرح ملی "شهریاران" با محوریت مردم برای مردم است و این حرکت ارزشمند در اداره کل ارشاد اسلامی در حال اجراست چرا که معتقدیم مردم بازیگران و مجریان اصلی عرصه‌های مهم و تأثیرگذار فرهنگی در استان هستند و امروز هم بخش عمده‌ای از کارها توسط انجمن‌ها و مؤسسات فرهنگی در نقاط مختلف اجرایی می‌شود و این اداره کل مشاور، حامی و ناظر کیفی برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با ظرفیت کامل مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی و انجمن‌هایی که همه آنها به‌صورت مردمی اداره می‌شود پای‌کار این طرح خواهد بود و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha