۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85230549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ طرح آبرسانی به ارزش ۳۰۲ میلیارد ریال در خدابنده اجرا شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۲۸ طرح آبرسانی روستایی و شهری با اعتباری بالغ بر ۳۰۲ میلیارد ریال در دولت سیزدهم در بخش بزینه رود شهرستان خدابنده اجرایی شد.

علیرضا جزء قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای ۶ طرح اصلاح شبکه توزیع در شهر زرین رود و روستاهای "کهلا، حی، شرور، زاغج و غلامویس" به طول ۴۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی اظهار داشت: واگذاری انشعاب به روستاهای "سقرچین، سریین، قره محمد و خانلار" نیز به تعداد ۴۱۰ فقره با اعتباری معادل ۷۰ میلیارد ریال در بخش بزینه رود شهرستان خدابنده انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خاطرنشان کرد: احداث خط انتقال روستای بصرک به طول چهار کیلومتر، اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع روستای دربند به طول ۱.۳ کیلومتر، راه اندازی قنات شهر زرین رود، احداث مخزن ذخیره آب روستاهای "سراب و قزلبلاغ" و حفر چاه آب این دو روستا نیز از دیگر طرح های آبرسانی در بخش بزینه رود است.

جزء قاسمی گفت: حفر چاه کمکی برای روستاهای کهلا و غلامویس با مشارکت اهالی، راه اندازی چاه جدید روستای بزینه رود، لوله گذاری خط انتقال و احداث شبکه توزیع در روستای سراب نیز دیگر طرح های اجرا شده در بخش بزینه رود است.

وی به اجرای طرح آبرسانی به روستاهای "آغوزلو، گل تپه و سرشبار" در مجتمع زاغج نیز اشاره کرد و افزود: این طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان یادآور شد: راه اندازی چاه جدید و لوله گذاری خط انتقال روستای "حسام آباد و ارقین بلاغ" نیز با مشارکت اهالی این روستاها و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال وارد مدار بهره برداری شد.

این مسئول گفت: تعویض شناور و لایروبی قنات روستای "قزلبلاغ"، ارتقای کیفیت آب روستای "محمد خلج"، افزیش ظرفیت آبدهی ایستگاه پمپاژ سراهی قجور و ساخت مخزن ذخیره آب در روستاهای "حی، کهلا، استرود و سقرچین" نیز دیگر طرح های اجرا شده در بخش بزینه رود است.

وی خاطرنشان کرد: احداث خط انتقال و شبکه توزیع روستای سقرچین به طول ۱۲ کیلومتر، لوله گذاری شبکه توزیع روستای استرود به طول ۹ کیلومتر، احداث خط انتقال روستای شهیدآباد به طول چهار کیلومتر و لوله گذاری چشمه روستای سقرچین نیز از جمله طرح های آبرسانی در بخش بزینه رود شهرستان خدابنده بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha