۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85230597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات مدرسه در خوزستان

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85230597
توزیع ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات مدرسه در خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات مدرسه امروز در بین ۶۰۰ کلاس درس تازه تاسیس استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا محمد سعیدی پور امروز یکشنبه در حاشیه همایش مدیران مدارس خوزستان در محل تالار فردوسی اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این تجهیزات وسایل مورد نیاز کلاس درس و آموزشی را شامل می شود افزود: در یکسال اخیر بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات در بین مدارس استان توزیع شده است.

وی با تاکید بر رعایت عدالت آموزشی در مدارس مناطق مختلف استان افزود: طی یک سال اخیر، معادل سه سال پیش از آن، با کمک دولت سیزدهم در استان کلاس درس ساخته شده که 850 کلاس را شامل می شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اینکه امسال سال جهاد مدرسه سازی در استان است ادامه داد: نهضت مدرسه سازی در خوزستان با قوت ادامه دارد که در این مسیر از خیران و نیکوکاران استان درخواست همکاری بیش از پیش داریم.

سعیدی پور با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده به حوزه مدرسه سازی و تجهیز مدارس استان در سفر دوم رییس جمهور به خوزستان اظهار کرد: ۲۵ هزار میلیارد ریال در سفر دوم استانی رییس جمهور به خوزستان برای کمک به بخش مدرسه سازی و تجهیز مدارس و بهبود کیفیت آموزشی استان اختصاص یافته است که امیدداریم فرآیند تخصیص آن هر چه زودتر فراهم شود.

به گزارش ایرنا، امروز یکشنبه ۵۳۲ کلاس درس در خوزستان همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

خوزستان یکی از قطب‌های ساخت مدرسه در کشور است که سالانه به طور متوسط یکهزار کلاس درس در استان با همکاری خیران ساخته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha