۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85230650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر در شوشتر

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85230650
کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر در شوشتر

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ روح اله بیگدلی درتشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به دستگیری یک نفر سوادگر مرگ در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ بیگدلی ادامه داد: باتوجه به اینکه مامورین انتظامی به صورت شبانه روزی درحال برقراری امنیت هستند، لذا از عموم شهروندان درخواست داریم که ضمن هوشیاری، با پلیس همکاری لازم را در انجام ماموریت های محوله داشته باشند.

کشف محموله پنج میلیارد ریالی پارچه قاچاق در اهواز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با اشاره به کشف یک محموله پارچه قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان اهواز اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا استان خوزستان با کار اطلاعاتی یک دستگاه پژو پارس حامل کالای قاچاق را در محور آزاد راه خلیج فارس شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ سعید شعبان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی انواع پارچه قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ شعبان ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این ۱۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان باغملک کشف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha