قنبرپور: پرسپولیس در آسیا چهره متفاوتی دارد/ بیرانوند نقطه قوت پرسپولیس است

تهران- ایرنا- مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در آسیا چهره متفاوتی دارد و در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد بازی سه‌شنبه پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با توجه به این که خودم در پرسپولیس بودم می‌دانم که بازیکنان می‌توانند نتیجه خوبی در بازی بگیرند. قطعا تیم‌های عربی که سال قبل با آنها بازی کردیم امسال متفاوت هستند، چون بهترین بازیکنان را جذب کردند. به نظر من بازی جذابی خواهد شد همیشه پرسپولیس در بازی‌های آسیایی چهره متفاوتی از خود نشان داده و بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است. متاسفانه در این بازی‌ یار دوازدهم یعنی تماشاگران را نداریم اما در هر صورت امیدوارم پرسپولیس نتیجه قابل قبولی بگیرد.

وی در خصوص شرایط چمن استادیوم آزادی، گفت: قطعا قبل از شروع بازی ناظران AFC به ورزشگاه آزادی آمدند و وضعیت چمن را دیدند. البته اوضاع چمن استادیوم آزادی چندان مطلوب نیست به نظر من باید چمن آزادی کاملا عوض شده باشد چون عمر خودش را از دست داده است. امیدوارم مسئولان به فکر چمن استادیوم باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رعایت نکردن قانون سقف قرارداد از سوی باشگاه‌ها و ورود نهادی مربوط به این مساله، بیان کرد: به نظر من فدراسیون کار درستی انجام داده است که ورود پیدا می‌کند. وقتی که قانون باشد هیچ باشگاهی جرعت ندارد تخلفی انجام دهد. الان یکی از باشگاه‌های لیگ برتری جریمه شده است و این نشان دهنده یک زنگ خطر برای تیم‌ها است.

قنبرپور در مورد نبیل باهویی مهاجم جدید باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: قطعا یک تفکری وجود دارد که در این زمان حساس این بازیکن را جذب کردند. قطعا با نظر سرمربی او جذب باشگاه شده و قطعا در پرسپولیس بازی کردن شرایط خاص خود را دارد. هر کسی که به پرسپولیس می‌آید باید بهترین عملکرد خودش را نشان دهد. امیدوارم با آمدن این بازیکن مشکل گلزنی پرسپولیس حل شود.

وی در خصوص اینکه نبود علیرضا بیرانوند چقدر می‌تواند به تیم ضربه بزند، خاطرنشان کرد: به نظر من اگر بیرانوند به بازی برسد یک نقطه قوتی برای پرسپولیس است. قطعا خود او هم مصمم است که به بازی برسد البته او بازیکن بسیار تاثیرگذاری است که می‌تواند دروازه پرسپولیس را بیمه کند. اگر هم به بازی نرسد قطعا جایگزین‌های او می‌توانند درون دروازه بایستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha