۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85230707
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل شهروند خمینی شهری ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جنایت

اصفهان – ایرنا - فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتل شهروند ۳۷ ساله خمینی شهری در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جنایت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سردار حمید علینقیان پور روز یکشنبه افزود: در پی تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محله های شهرستان خمینی شهر و متواری شدن قاتل، این موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: قاتل در یکی از محله های خمینی شهر با سلاح سرد با شخصی درگیر شد که با توجه به شدت جراحات وارده، شهروند مزبور در بیمارستان فوت کرد و قاتل نیز از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی اصفهان افزود: با انجام اقدامات ویژه پلیسی، هویت و مخفیگاه قاتل در یکی از محلات خمینی شهر شناسایی و تیمی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع جنایت در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار علینقیان پور با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلاف قبلی با مقتول عنوان کرد و گفت: متهم به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد.

شهرستان خمینی شهر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

کشف ۹۶ کیلوگرم تریاک در نایین

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۹۶ کیلو و ۹۴۰ گرم تریاک با هوشیاری تکاوران پلیس در یکی از جاده‌های شهرستان نایین خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی گفت: تکاوران پلیس مستقر در محدوده یکی از ایستگاه‌های ایست و بازرسی در شهرستان نائین حین کنترل جاده‌های برون شهری به سه نفر که به صورت پیاده در حال دور زدن ایستگاه بازرسی بودند، مشکوک شدند و به آنها دستور ایست دادند.

وی در ادامه گفت: سوداگران مرگ به محض رویت ماموران و بدون توجه به اخطارهای صادر شده با رها کردن کوله پشتی‌های خود به سرعت از محل متواری شدند که در نهایت یکی از آنان دستگیر و ۹۶ کیلو و ۹۴۰ گرم تریاک در بازرسی از داخل کوله پشتی‌ او کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: یکی از سوداگران مرگ دستگیر شده است و اقدام ماموران برای دستگیری دیگر متهمان متواری ادامه دارد.

نایین در فاصله ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

امانتداری پلیس شهرضا

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از امانتداری مامور پلیس شهرضا در بازگرداندن سه هزار و ۹۰۰ دلار به صاحب یک دستگاه خودرو حادثه دیده خبر داد.

سرهنگ رضا الوندی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در یکی از جاده‌های شهرستان شهرضا، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه با واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و فوت یکی از سرنشینان آن و مصدومیت شخصی دیگر روبه‌رو شدند که بلافاصله مراتب به مراکز درمانی اطلاع داده شد.

این مقام انتظامی افزود: استوار یکم "رضا عمادی" از ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرضا حاضر در صحنه تصادف، مبلغ سه هزار و ۹۰۰ دلار وجه نقد را که بر اثر واژگونی خودرو بلاصاحب در محل حادثه رها شده بود، جمع‌آوری کرد و تمام آن را به صاحبش بازگرداند.

شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha