۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبر: 85230773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هزار زائر دهه پایانی صفر در موکبهای آستان قدس رضوی اسکان یافتند

مشهد-ایرنا- دبیر ستاد دهه آخر صفر بنیاد کرامت رضوی گفت: ۲۰ هزار زائر همگام با روزهای پایانی ماه صفر توسط موکب‌های خدمت‌رسان که به همت این مجموعه و خادمیاران آستان قدس راه اندازی شده بود، اسکان داده شدند.

جعفر رئیسیان‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همچنین با تامین اقلام پذیرایی ۳۶۰ موکب توسط بنیاد کرامت رضوی، دهها هزار زائر و مجاور نیز مهمان خان پربرکت امام رضا(ع) شدند.

وی بیان کرد: در دهه پایانی صفر پنج موکب اسکان و پذیرایی به نام امام رضا(ع) مزین بود که از زائران فاقد سرپناه میزبانی می‌کرد و طیف وسیعی از خدمات از اسکان و اطعام در وعده‌های صبحانه و شام گرفته تا خدمات بهداشتی و درمانی و فرهنگی را دربر می‌گرفت.

دبیر ستاد دهه آخر صفر بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه خدمات اسکان این بنیاد در هشت نقطه شهر مشهد پیش‌بینی شد، افزود: سه نقطه آن در مرکز امور بانوان و خانواده، موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و فنی و حرفه‌ای به صورت استراحتگاه موقت و پنج نقطه نیز به محل اقامت چند روزه زائران تبدیل شد.

رئیسیان گفت: در حوزه خدمات فرهنگی نیز میزهای ویژه ارائه مشاوره، پاسخگویی به سؤالات شرعی و غرفه‌های بازی و تربیت کودک برپا شد و در پنج شب پایانی دهه آخر ماه صفر امسال پذیرای زائرانی بود که از شهرهای مختلف ایران اسلامی و کشورهای دیگر راهی مشهدالرضا(ع) شده‌ بودند.

پنج میلیون و ۸۵۰ هزار زائر همزمان با دهه پایانی صفر وارد مشهد شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha