۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 85230779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار هواشناسی فارس؛ در بستر رودخانه ها و مسیل ها توقف نکنید
عکس آرشیوی

شیراز- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به بارش رگبار پراکنده باران،‌ رعد و برق و احتمال جاری شدن روان آب و افزایش سرعت باد در مناطق جنوب و  جنوب شرق این استان در بعد از ظهرها  و عدم توقف در بستر رودخانه ها و مسیل ها هشدار داد.

مدیرکل هواشناسی فارس روز یکشنبه در همین ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: این سامانه رگباری از بعد از ظهر امروز یکشنبه در مناطق یاد شده آغاز و تا دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ادامه دارد.

مسعود حقیقت ادامه داد: امروز یکشنبه این سامانه در جنوب شرق استان به ویِژه منطقه فورگ داراب و شهرستان های داراب،‌ زرین دشت و لارستان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دوشنبه ۲۷ شهریور هم این سامانه در جنوب و جنوب شرق استان به ویژه منطقه فورگ و شهرستان های داراب، نی ریز، زرین دشت و لارستان فعال است.

صاعقه و جاری شدن روان آب

حقیقت تاکید کرد: احتمال جاری شدن روان آب وبرخورد صاعقه و جود دارد از این رو عدم توقف و اطراق در بستر رودخانه ها و مسیل ها توصیه می شود.

وی گفت: بارش ها، همه مناطق یاد شده را در بر نمی گیرد بلکه به صورت پراکنده و نقطه ای خواهد بود.

به گزارش ایرنا پیشتر اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد در ۲۲ شهریور ماه نسبت به بارش پراکنده باران،‌ رعد برق و احتمال جاری شدن روان آب و افزایش باد در مناطق نیمه جنوبی و شرق این استان در بعد از ظهرها از ۲۲ تا ۲۴ شهریور ماه هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha