۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴
کد خبر: 85230864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات رسانی ۸۰ هزار شهروند همدانی در موکب‌ها به زائران اربعین

همدان- ایرنا- رئیس ستاد مردمی اربعین همدان گفت: ۳۰ هزار شهروند همدانی به شکل مستقیم و ۵۰ هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم در ایام اربعین امسال در قالب موکب ها به زائران حسینی خدمات ارایه کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا موسوی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان افزود: در ایام اربعین امسال ۱۵۰ موکب از همدان در خدمت زائران حسینی بودند که از این تعداد ۳۰ موکب جدید راه اندازی شده بود.

رئیس ستاد مردمی اربعین همدان اضافه کرد: ستاد مردمی اربعین در ابتدا فعالیت خود را با هشت موکب آغاز کرد و امروز این رقم به ۱۵۰ موکب افزایش یافته است.

موسوی با بیان اینکه موکب های اربعین به شکل مردم محور اداره و مدیریت شدند،اظهار کرد: حتی برخی عاشقان و محبان اباعبدالله الحسین(ع) پس انداز یکساله خود یا حتی با فروش خودروی خود نگذاشتند چراغ این خیمه های خدمت رسانی به زائران خاموش شود.

خدمات رسانی ۸۰ هزار شهروند همدانی در موکب‌ها به زائران اربعین

این مسوول اظهار کرد: هشت هزار نفر در این مدت در ایستگاه های صلواتی در همدان به زائران و مردم خدمت رسانی کردند.

رئیس ستاد مردمی اربعین همدان اضافه کرد: پذیرایی شامل وعده های غذایی گرم، اسکان و خدمات فرهنگی و بهداشتی و درمانی از جمله خدمت هایی بود که در این موکب ها به زائران ارایه شد.

موسوی با بیان اینکه بسیاری از زائران اربعین که از استان همدان عبور کردند از خدمات موکب ها بهره مند شدند،افزود: اربعین امسال ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو متعلق به زائران حسینی از پنج مسیر وارد استان شدند و ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار خودرو (با در نظر گرفتن زوار همدانی) از استان خارج شدند که این رقم هفت درصد افزایش داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha